uranus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei! Jeg sitter og prøver å lage en sånn "venstre meny" sak som HW forumet har, og her er templaten min hittil (member_bar): <if="ipb.member['id']"> <p class="home"><b>Logget inn som <a href="{ipb.script_url}showuser={ipb.member['id']}">{ipb.member['members_display_name']}</a></b><br> </if> <else> <div id="userlinksguest"> <b>{ipb.lang['guest_stuff']}</b> <a href="{ipb.script_url}act=Login&CODE=00">Logg inn</a><br> <a href="{ipb.script_url}act=Reg&CODE=00">Bli medlem</a><br> </else> <if="ipb.member['mgroup'] == ipb.vars['auth_group']"> <b><a href="{ipb.script_url}act=reg&CODE=reval">Send validerings mail på nytt</a></b><br> </if> <if="ipb.member['g_access_cp'] == 1"> <br><b><a href="{ipb.vars['board_url']}/admin.{ipb.vars['php_ext']}" target="_blank">Administrator innlogging</a></b><br> </if> <if="ipb.member['has_blog'] == 1"> <b><a href="{ipb.script_url}automodule=blog&req=showblog&mid={ipb.member['id']}">Min blogg</a></b><br> </if> <if="ipb.member['id']"> <b><a href="{ipb.script_url}act=UserCP&CODE=00" title="{ipb.lang['cp_tool_tip']}">Kontrollpanel</a></b><br> <a href="{ipb.script_url}act=Search&CODE=getnew">Vis nye innlegg</a><br> <a href="javascript:buddy_pop();" title="{ipb.lang['bb_tool_tip']}">Min assistent</a><br> </if> <if="ipb.member['g_use_pm'] AND ipb.member['members_disable_pm'] == 0"> <br><a href="{ipb.script_url}act=Msg&CODE=01">{$msg[TEXT]}</a> </if> <if="ipb.member['id']"> <br><br><a href="{ipb.script_url}act=Login&CODE=03&k={$this->ipsclass->md5_check}">Logg ut!</a> </if><br> <br> <p class="expand"><a href="javascript:togglecategory({$data['id']}, 1);"><{E_MINUS}></a></p> <p><{CAT_IMG}> <a href="{ipb.script_url}showforum={$data['id']}">{$data['name']}</a></p> Problemet er at den nederste ({$data['name']}, som skal vise forum kategoriene) ikke viser noe. Kan noen her som har erfaring med skinning av IPB hjelpe meg? Endret 19. februar 2006 av uranus Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 OT: Det virker veldig interisant det du prøver på, men kan jeg få "låne" skriptet på mitt forum? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Selvsagt. Alt jeg legger ut her kan dere bare leke dere med =) Du må legge til CSSen osv. Men håper virkelig de som gjorde det for HW forumet kan komme med svar på hvordan de viser forum kategoriene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg tror de som har laget menyen for HW har satt inn linkene selv. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Det kan godt hende. Men jeg har oppdaget at det ikke går ann å legge inn html i templatene til Invision. Så da har de isåfall skrevet kategoriene i vanlig html istedet for å hente ut fra databasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå