exin89 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg får ikke no medieikoner på mediefiler! Det er bare sånt ikon som man får på en fil win ikke vet hva er! Jeg vil gjerne har mediaplayer/winamp ikoner på disse filtypene, men det går ikke an å skifte dette i properties på fila. Jeg går i properties på fila og der står det at det er mediaplayer/winamp det skal spilles av i. Hvordan får jeg vanlige WMP/Winamp ikoner på filene? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Prøv og gå til Winamp - options - Preferenses - File Types og sjekk om det er som på bildet: Vet ikke om det hjelper, men du kan da prøve Endret 19. februar 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg får ikke dette til å fikse problemet, så veldig lovende ut fram til jeg så på et ikon og det var bare det ikonet som kommer på ukjente filtyper, så jeg vet ikke, kanskje det skjedde noe feil med windows når jeg installerte det her for et par uker siden, men jeg har jo riktig ikon på de filene som er assossiert med WMP nå da, men WMP liker jeg ikke bruke, det tar så mye resursjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå