eternal Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har t.o.m en BIOS Saviour, men klarte altså å korrupere begge biosene på mitt Asus A7N8X Deluxe kort med nforce2 chipset. Har tilgang til et Abit KD7 med KT400 chipset her, så er spørsmålet, er disse to BIOS brikkene fysisk like, slik at jeg kan hotflashe brikken min på dette kortet. Har hotflashet med andre nforce2 kort før, men ikke på et KT400. Haster! Er uten pc så lenge Lenke til kommentar
eternal Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 ser ut til at det ikke funker http://www.ioss.com.tw/web/English/RD1BIOS...yList/ABIT.html Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Dette hørtes ut som et usedvanlig dårlig forslag, for å si det sånn Lenke til kommentar
staljin Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Har t.o.m en BIOS Saviour, men klarte altså å korrupere begge biosene på mitt Asus A7N8X Deluxe kort med nforce2 chipset. Har tilgang til et Abit KD7 med KT400 chipset her, så er spørsmålet, er disse to BIOS brikkene fysisk like, slik at jeg kan hotflashe brikken min på dette kortet. Har hotflashet med andre nforce2 kort før, men ikke på et KT400. Haster! Er uten pc så lenge 5629754[/snapback] Hei, Det virker som od de 2 HK har NØYAKTIG samme flsash brikken, så det skulle gå fint. A7N8X PLCC 2MB See note1 KD7 PLCC 2MB See note1 Dette fra listen som du selv har henvist til. Skjekk det selv. Staljin Endret 19. februar 2006 av staljin Lenke til kommentar
eternal Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) ja. men jeg har deluxe versjonen. og den har 4mb :/ vet det funker med abit nf7 kort. virker som om det funker med nforce 3 og 4 kort også, siden disse også har en 4mb brikke. Noen i trondheim som kunne hjulpet meg med å flashe en bios brikke? Endret 19. februar 2006 av eternal Lenke til kommentar
eternal Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 BIOS saviouren jeg har er forresten av typen RD1-PMC4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå