Gå til innhold

Skal rerolle - hvilken klasse?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For en god stund siden laga jeg meg en warrior på Dragonmaw. For ikke så lenge siden ble den level 60, og jeg begynnte letingen etter en bra guild. Som warrior på Dragonmaw er det KLIN UMULIG å skaffe et brukbart guild som gjør ZG/MC. Så nå har jeg bestemt meg for å rerolle på en annen server.

 

Har fortsatt ikke bestemt hvilken klasse, server, eller om jeg skal spille Horde/alliance.

 

Og da trenger jeg anbefalninger.

 

Jeg hater å heale. Bare så det er sagt. Bør helst være noe som kommer seg inn i et end-game guild @ 60.

 

Hvilken server bør jeg spille på? Og horde eller alliance. Og vær så snill, begrunn svaret ditt litt. :p

 

 

 

- Kristian.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du skal inn i endgame nå så er det vel ikke noe poeng i å begynde på en gammel server.

Xavius har jo fortsatt ganske mange lowlevel's og mulighetene for å bli med i god guild der er vel større en ellers.

 

Til class er jo Warlock ganske ettertraktet siden så få spiller det.

Lenke til kommentar
Jepp - warlock burde være en grei class å skaffe guild med ;)

Vil anbefale deg å spille Horde(Gjerne på Shattered Hand ^^), da du i PvP slipper Will of the Forsaken, som kan være irriterende for 'locks :)

5629843[/snapback]

 

Start med shaman du, morro å lvle opp med, lite downtime når du grinder, og du tar de fleste klasser 1vs1, palas? 0 problem, dessuten er shaman i pvp gull verdt:)

Lenke til kommentar
Jepp - warlock burde være en grei class å skaffe guild med ;)

Vil anbefale deg å spille Horde(Gjerne på Shattered Hand ^^), da du i PvP slipper Will of the Forsaken, som kan være irriterende for 'locks :)

5629843[/snapback]

 

Start med shaman du, morro å lvle opp med, lite downtime når du grinder, og du tar de fleste klasser 1vs1, palas? 0 problem, dessuten er shaman i pvp gull verdt:)

5630021[/snapback]

Du tar nå forsåvidt alle classes i 1v1 med 'lock ;)

Lenke til kommentar

Hvordan greier du å rerolle flere klasser etter lvl 60 ? :O Etter level 10 begynner jeg å spy . Får jo 6 missions sånn plutselig og har ingen anelse på hvor jeg skal dra hen . Samle ditt og levere datt fra x antall bonder .... :/ Må si jeg mista motet etter jeg ble ferdig i Goldshire gitt.

Lenke til kommentar
Hvordan greier du å rerolle flere klasser etter lvl 60 ? :O Etter level 10 begynner jeg å spy . Får jo 6 missions sånn plutselig og har ingen anelse på hvor jeg skal dra hen . Samle ditt og levere datt fra x antall bonder .... :/ Må si jeg mista motet etter jeg ble ferdig i Goldshire gitt.

5632744[/snapback]

Ta det med ro, ta en quest om gangen, les gjennom questene nøye og bruk sunn fornuft, så går så bra skal du se. :thumbup:

Endret av L@xen
Lenke til kommentar
Hvordan greier du å rerolle flere klasser etter lvl 60 ? :O Etter level 10 begynner jeg å spy . Får jo 6 missions sånn plutselig og har ingen anelse på hvor jeg skal dra hen . Samle ditt og levere datt fra x antall bonder .... :/ Må si jeg mista motet etter jeg ble ferdig i Goldshire gitt.

5632744[/snapback]

 

Hater det jeg også, men jeg skal love deg at det er kjedelig å traske rundt i orgrimmar hele dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...