Alator Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, Skal ha ny PSU på 500w eller mer, og lurer på hvilke PSU'er som er anbefalt å kjøpe? Prisen bør helst ikke bli mer enn 1000,- På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det er sikkert en enorm mengde av 100% like tråder her allerede men får gi forslag likevel Du kan ikke velge feil med en Tagan, mye kraft og stillhet. Edit: du kan også følge med på Denne tråden. Endret 19. februar 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg ville ha anbefalt seasonic. Psu'en har knocket de samtlige i forskjellige tester. Neste psu'en min blir en seasonic. Modstream'en min gir litt ustabil spenning tror jeg. 1 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg ville ha anbefalt seasonic. Psu'en har knocket de samtlige i forskjellige tester. Neste psu'en min blir en seasonic. Modstream'en min gir litt ustabil spenning tror jeg. 5629763[/snapback] Har også hørt mye bra om Seasonic.. Er det ikke utrolig mange som har problemer med Modstream PSUene etterhvert? Synes alle ryker.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, begynner å få ustabil 12v på min modstream. Skal teste asus 32sli og opty 175 hos kompisen min imorgen. Han har en hiper 580w. Får se om det er hk'et eller psu'en som er problemet. For vcore er på en berg og dal bane tur. Opp og ned hele tiden. Hadde jeg valgt nå ville jeg aldri ha tatt modstream igjen, det som fristet meg var avtagbare ledninger og uv reaktiv ledninger. 1 Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 modulaære UV-raktive kabler er vel det beste med modstream.... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå