chr1st3r Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, jeg har et Asus A8N-E og jeg lurer på hviken nForce driver jeg skal ha til det.Men har kikket litt, kan jeg bruke ?Denne BTW: her er en link til hk-->HK Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp32_x16_6.85 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Anbefaler å ikke bruke nyeste drivere fra nvidia sine sider til HK, jeg gjorde det og fikk microsoft mld om at driverne ikke var godkjente, fikk mye problemer med maskinen og til slutt harddisk-krasj.. Virker som nvidia liker å gi ut nye drivere litt for raskt i enkelte tilfeller, gå heller på HK produsenten sine sider og bruk nyeste til HK som er der da de er ihvertfall garantert å fungere optimalt.. I dette tilfelle finner du de Her. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 har vertfall aldri opplevd trøbbel med nyeste nvidia drivere, produsentene orker somregel ikke oppdatere siden med nye drivere så du ender opp med den som var ny da kortet slapp ut. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Fikk total krasj med nyeste driverne for 2 dager siden, gikk for driverne på HK produsenten sin side der driverne var ett hakk eldre og alt fungerer fint, de driverne ble også godkjent av microsoft.. Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ok, takker. Da laster jeg i hvertfall ikke ned de nyeste!! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har ikke hatt noe problemer med 6.85 driveren fra nvidia og det på 2 pc'r. Har derimot problemer med den nyeste driveren til nforce3 5.11. Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Men jeg har NForce 4 Ultra, er det de samme driverene som nforce 3? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det med at drivere ikke er WHQL godkjente er bare tull og sprøyt. Av erfaring har det aldri noe og si. Lenke til kommentar
lextop Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Oj, feil tråd. nevermind. Endret 27. juli 2006 av lextop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå