El Netzor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei! når jeg la inn Daemon tools å så kommer dt sånn "restart now" så jeg bare restarta. Men når jeg kom inn var skjerminnstillingene fucket!! Det sto på 4bit og jeg fikk ikke stille høyere? Hva kan være gale? Jeg la inn XP på nytt ved og bare formatere C: men D: stasjonen har jeg ikke formatert. Men det var akuratt likt? Endret 22. februar 2006 av El Netzor Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Prøvd å reinstallere driverne til skjermkortet? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Det har jeg også prøvd? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har du prövd et annet skjermkort? Ettersom du har formatert så höres det ikke ut som en software feil. At det skjedde akkurat når du hadde installert Daemon Tools kan väre veldig tilfeldig. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Har ikke noe annet skjermkort Men skal kanskje kjøpe nytt.. Da vil det jo vise ihvertfall. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan prøve å oppdatere DirectX om du ikke har nyeste version. Prøv uansett, tror forresten 9c er siste version. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Er vel ikke så lurt å innrømme piratvirksomhet her på forumet... men har du prøvd system restore (dersom du har noen restore-punkter da)? Endret 20. februar 2006 av oslo72 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Bruk rollback funksjonen av driveren til skjermkortet. Hadde det samme problemet idag, med at ATI skjermkort forøvrig, og drivere som kom via WU. Fikk ikke forandret oppløsning ifra 640 x 480 eller forandret antall farger ifra 4 bit. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Og hvordan bruker jeg dette så kalt rollback? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er vel ikke så lurt å innrømme piratvirksomhet her på forumet. Herregud.. Selvom du bruker Daemon Tools til piratvarer, så betyr det ikke at trådstarter gjør det. Han har ikke sagt ET eneste ord om piratvare, og Daemon Tools kan utmerket brukes andre ting. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Og hvordan bruker jeg dette så kalt rollback? 5647727[/snapback] Gå inn i Kontrollpanelet, velg System, Hardware, Device Manager, finn igjen skjermkortet ditt under Display adapters, høyreklikk på det, velg properties, så trykker du på Driver, og der har du en knapp som heter Rollback driver Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er vel ikke så lurt å innrømme piratvirksomhet her på forumet. Herregud.. Selvom du bruker Daemon Tools til piratvarer, så betyr det ikke at trådstarter gjør det. Han har ikke sagt ET eneste ord om piratvare, og Daemon Tools kan utmerket brukes andre ting. 5647837[/snapback] Legg merke til at 1. innlegget er redigert. Kan si det sto noe annet der først Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Er vel ikke så lurt å innrømme piratvirksomhet her på forumet. Herregud.. Selvom du bruker Daemon Tools til piratvarer, så betyr det ikke at trådstarter gjør det. Han har ikke sagt ET eneste ord om piratvare, og Daemon Tools kan utmerket brukes andre ting. 5647837[/snapback] Legg merke til at 1. innlegget er redigert. Kan si det sto noe annet der først 5648759[/snapback] Faen da.. Sorry Endret 22. februar 2006 av SintBrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå