Gå til innhold

3700+ vs 3200+

alexkl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva kan egentlig en amd 3700+ gjør bedre enn en 3200+`?

har ikke helt skjønnt det der..

Kan den kjøre flere programmer samtidig eller bare jobbe fortere med de programmene?

takker for svar..! :love:

5629295[/snapback]

Jobbe raskere med pc'en din gennerelt er vel svaret her.

Lenke til kommentar
Hva kan egentlig en amd 3700+ gjør bedre enn en 3200+`?

har ikke helt skjønnt det der..

Kan den kjøre flere programmer samtidig eller bare jobbe fortere med de programmene?

takker for svar..! :love:

5629295[/snapback]

Jobbe raskere med pc'en din gennerelt er vel svaret her.

5629301[/snapback]

merker ikke noen forskjell fra den amd 3200+ jeg hadde før, og den nye amd 3700+ jeg..

kan den kjøre flere programmer?

Lenke til kommentar

merker ikke noen forskjell fra den amd 3200+ jeg hadde før, og den nye amd 3700+ jeg..

5629397[/snapback]

Forskjellen er jo kun 200MHz og 512kb cache. Forskjellen er så liten at du skal slite med å merke forskjelle mellom dem. Det er i spill forskjellen vil være størst, men det er ikke snakk om så veldig mange FPS.

Lenke til kommentar

5629397[/snapback]

Ingen prosessor kan foreløpig kjøre flere enn ett program i gangen, da trenger du flere prosessorer. Operativsystemet tildeler prosessortid til de programmene du kjører, og prosessoren jobber litt på hvert program i gangen. Dette skjer selvfølgelig ekstremt raskt. En raskere prosessor får "gjort mer" på mindre tid, og du får dermed følelsen av at du kan kjøre flere prosesser samtidig.

Lenke til kommentar

5629397[/snapback]

Ingen prosessor kan foreløpig kjøre flere enn ett program i gangen, da trenger du flere prosessorer. Operativsystemet tildeler prosessortid til de programmene du kjører, og prosessoren jobber litt på hvert program i gangen. Dette skjer selvfølgelig ekstremt raskt. En raskere prosessor får "gjort mer" på mindre tid, og du får dermed følelsen av at du kan kjøre flere prosesser samtidig.

5630022[/snapback]

*kremt* DC kan jo gjøre 2 ting samtidig da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...