tibbs Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har et socket A hovedkort som tillater max 1,2GHz cpu. Kan jeg bruke en cpu med høyere frekvens enn dette og så klokke den ned for at jeg kan kjøre den i dette kortet? Kortet er et Aopen AK73 Pro A. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nei.. tror ikke det lar seg gjøre.. for du må jo først starte opp.... med cpuen.. for så å klokke ned, men den tillater jo ikke å starte med høyere.. Hvor bor du...? jeg har et socket a m-atx hk som kjørte med en 2000+ engang i tiden.. Har også 512mb sdram som passer til hket. Men kortet har dog litt begrensede muligheter. -------- OT: Lo godt når jeg så signaturen din :!: Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ofte når man kjøper CPU og Hovedkort støtter ikke hovedkortet cpuen før man har flashet biosen, og kjører da på max støttede hastighet, ser ikke hvorfor det ikke skal fungere nå? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Vel.. da må han jo flashe først.. edit: Fucka capslock.. Endret 19. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Eh,. hva med å låne en mindre cpu, justere ned klokkefrekvensen med denne, lagre i bios, og så sette inn den større? Vil det fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå