Ztaeyn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, tenkte jeg skulle prøve å bygge inn Xboxen min inni en gammel paraboltuner, og på bildet som dere ser her kor cardslotene er, så håpte jeg at jeg kunne fylle igjen hulla, sparkle dem på et vis, og så pusse over det og lage nye hull til kontrollerport og usb. Det er da hvilket produkt jeg skal bruke for å tette igjen hull i plastikk jeg lurer på, om noen av dere vet hva som trengs. Skulle gjerne fått tettet igjen noen utganger på baksiden og. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vet at Clasern har det, gå inn på sidene dems å søk på "sparkel" da finner du det du trenger. Neste gang bør du poste sånne tråder i Casemod under Overklokking Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Dra på Biltema, finner det du trenger der Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Polyester + herder + talkum = førsteklasses sparkel som henger på plastik. Edit: Litt dårlig bilde, så det er vanskelig å se om det blir for tynt. AnAnAs: Snikreklame kanskje Endret 19. februar 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 på det tynneste er det 3mm :/ kamerat nevner en kjemisk metall-ting, pappa glassfiber-sparkel. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 3 mm er nok det. Glassfibersparkel er det samme som jeg nevnte tidligere, men den du kjøper ferdig på boks (ihvertfall den billige fra Biltema) kan bli tørr og sprekke etter hvert. Hvis du derimot lager den fra bunn av (polyester + herder + talkum, alt finnes på Biltema) blir den god of fin, men krever at du har har blandet og jobbet med polyester før (f.eks ved støping av båt). Epoxy eller stål-epoxy fungerer nok fint det også, og er lettere å arbeide med. Er nok dette kameraten din foreslår. Uansett hvilken måte du bruker må du pusse fint og lakke over etterpå. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 du kan jo også bruke GelCoat.. men det er egentlig det samme som glassfibersparkel.... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 AnAnAs: Snikreklame kanskje 5631378[/snapback] Det er meg, hallo, hva tror du? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 du kan jo også bruke GelCoat.. men det er egentlig det samme som glassfibersparkel.... 5633649[/snapback] Er ikke GelCoat mer en slags maling da? Den jeg prøvde en gang var ihvertfall til å male på. Eller kanskje det var TopCoat. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Gelcoat er en slags glassfibersparkel... Penguin GelCoat Sparkel er fin til små skader over vannlinjen. Den finnes i 16 av de mest populære skrogfargene. sikker på at det ikke er HardTop du tenker på? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 OK. Den jeg har brukt er fra Biltema og har denne beskrivelsen. GelcoatFor maling og utfylling av overflateskader i gelcoatlaget. Jeg tror GelCoat er mer for små hakk og riper enn som fyllmasse for større hull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå