Papaja Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har hatt mobiltelefoner fra Siemens i alle år og har vært veldig fornøyd med de. Men siden det skjer litt forskjellig med Siemens Mobile (BenQ) vurderer jeg nå Sony Ericsson. En annen grunn er at jeg savner stemmestyring som Siemens ikke har på sine telefoner. Lurer på et par ting: - stemmestyring - hvordan fungerer dette når man har mobilen i headset/carkit/handsfree profil? Må man trykke på en knapp på mobilen for å aktivere dette? (synes noe av poenget da blir litt borte når man kjører bil). - låser tastene på telefonen seg når man har den i headset/carkit/handsfree profil? - kalenderfunksjonen: bruker denne stadig til påminnelser o.l. og synes Siemens' kalendersystem har vært veldig bra. Noen som vet hvordan SE kalender er i forhold? Det var de spørsmålene jeg kom på nå. Fint om noen kan hjelpe meg og svare på disse. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 - låser tastene på telefonen seg når man har den i headset/carkit/handsfree profil?- kalenderfunksjonen: bruker denne stadig til påminnelser o.l. og synes Siemens' kalendersystem har vært veldig bra. Noen som vet hvordan SE kalender er i forhold? 5629223[/snapback] Om du har på automatisk tastelås låser de seg også i handsfree-profilen. Kalenderen er per i dag SE store svakthet. Denne skal være veldig forbedret i nye UI (kommer på K800 mfl), men om du er veldig avhengig av kalenderen ville jeg sett på telefonen før jeg kjøpte den. Jeg har selv telefonen, og er fornøyd foruten kalender og at den knirker noe helt jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå