cloud_strife Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Dette er garantert det mest off topic emnet noen har sett i sin historie på gamer.no, men jeg kan ikke la vær å falle for fristelsen.... La oss hylle norges største idrettsutøver gjennom tidene! Javel, Dæhlie har flere gull, samme med Alsgaard, Koss etc, men mannen vi hyller her i dag har faktisk tatt gull med 14 års mellomrom i samme disiplin. La oss kort nevne at han i mellomtiden har rukket 2 Ol gull, brukket beinet og blitt far til lille Emilie. Han forsvarer altså gullet for 4år siden. Det er en prestesjon ingen her egentlig kan fatte. Vi snakker tross alt om den idrettgrenen i OL der konkurransen er hardest, nemlig alpint. Så hyll mannen!!! Og la for all del denne posten stå! Off topic eller ikke. Mannen fortjener hyllest i alle forum verden over!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Flytter denne fra Diskuter spill og tilbehør - Konsoll til Sport/idretts-kategorien vi har på OT-delen av forumet Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hyllest fra meg til Kjetil Andre Aamodt! En sann idrettsutøver. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Han er helten med store, fine magen!<3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kjempeprestasjon, det må jeg virkelig si. Fortjener virkelig respekt, gullgutten Aamodt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Stolt av gutten, og jeg har snakket med moren hans Slå den dere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå