Gå til innhold

Trenger forsterker til 2 x 175Watts BLG høytalere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et par alternativer:

1. CAMBRIDGE 640A v.2

2. NAD C320BEE

3. H/K 3380

Bruktmarkedet er også en finplass. kan få mye for pengene der. slik som denne og denne f.eks. Begge disse vil spille fletta av de andre forslagene her.

5632784[/snapback]

Vis jeg går opp til 4000 kr i pris. kan du hjelpe meg finne en god forsterker da? Må være ny. Helst være en butikk i Bergen?

Lenke til kommentar

kommer ikke på så mange andre alternativer egentlig. Må vel bli Nad C352, men helt personlig er jeg ingen stor nad fan faktisk. Men det har bare med smak og behag og gjøre, for det er jo gode forsterkere.

til 3000 ca ville jeg sett på den cambrige forsterkeren jeg linket til tidligere, det er nok blant den beste i sin prisklasse. og Hifiklubben har de vel i bergen regner jeg sterkt med.

Neste prisnivå blir en 5000,- egentlig.. da får du THULE Spirit IA60 eller H/K 970, men dette blir vel kanskje litt dyrt for deg.

Stikk innom Hifiklubben og ta en titt på den Cambridge'n du.

(og forresten, ikke se deg blind på watt.. litt mer om det her.)

Lenke til kommentar
tja, er vel mer tull og bruke 2000,- på en dårlig forsterker. Kjøper han en ordentlig forsterker nå har han jo muligheten til og oppgradere til bedre høyttalere senere når han får råd.

5636938[/snapback]

Joda, sett at han har tenkt det selvfølgelig, men om han har tenkt å ha dette anlegget eit par år ville eg heller kjøpt gode høgtalarar, gjerne nokon som er berekna på innandørsbruk i staden for å bruke 10 ganger så mykje på forsterkar.

Eg kjenner ikkje til BLG, men sidan eg finner BLG i Netthandelen.no er eg i tvil med tanke på kvaliteten.

Lenke til kommentar
tja, er vel mer tull og bruke 2000,- på en dårlig forsterker. Kjøper han en ordentlig forsterker nå har han jo muligheten til og oppgradere til bedre høyttalere senere når han får råd.

5636938[/snapback]

Joda, sett at han har tenkt det selvfølgelig, men om han har tenkt å ha dette anlegget eit par år ville eg heller kjøpt gode høgtalarar, gjerne nokon som er berekna på innandørsbruk i staden for å bruke 10 ganger så mykje på forsterkar.

Eg kjenner ikkje til BLG, men sidan eg finner BLG i Netthandelen.no er eg i tvil med tanke på kvaliteten.

5636978[/snapback]

Men trenger jeg ikke forsterker vis jeg skal ha nye høytalere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...