Gå til innhold

Silent Hill The Movie? Se her!

Onyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da har jeg altså sett filmen. Ganske bra lagd må jeg si, og den slår så langt alle andre filmer som er basert på pc-spill. Jeg må si jeg ikke forsto alt da, slutten er fortsatt litt av et mysterie for meg. Noen som kan forklare?

Er enig med LarsP ang. sluttscenen. Den var veldig stilig. Filmen var ikke så skummel som jeg først trodde, men funka fint allikevel.

8/10.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ok, det er en tolkning jeg også kan si meg enig i.

Men:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hvorfor kom politikvinnen seg inn også? Kan det ha vært fordi hun faktisk døde i sin lille ulykke??

6698788[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Den eneste som kan åpne porten til Silenthill er Sharon\Alessa. Dette sier moren til Sharon\Alessa tidlig i filmen. Derfor kom politikvinnen inn, fordi hun var rett bak bilen når porten ble åpnet. Etter de var inne lukket porten seg, og politikvinnen ble fanget der sammen med de andre. Ingen andre kan åpne eller stenge porten. Derfor kommer alle de andre inn i den nedlagte byen Silenthill i den virkelige dimensjonen.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt Silent Hill spillet og lurer på om det er derfor jeg synes filmen sugde hardt!! Er dette en film for spillfansen?

Jeg og to venner så filmen ilag og ingen av oss har spilt spillet. Det ble til at vi heiet på de onde til slutt. Hva er det med å ha all den forsprang du trenger men må vente til de nesten tar deg før du gidder å springe? Da fortjener man å bli tatt. Og etter filmen var det ingen av oss som skjønte noe særlig av hvorfor det var to verdener,eller slutten. Jada,slutten var visuelt vakker og alt det der,men poenget? Kanskje var det et genialt forklaringsmoment på slutten som vi ikke tok? Uansett så er det ikke en bra film når man må få forklart poenget på et forum,da klarer man ikke å formidle det bra nok.

Ikke var den skummel heller,og siden filmen ikke har gjort annet enn å irritere meg siden jeg så den gir jeg den terningkast 1 av 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...