Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hmm hakke sett noen reklame plakat her eg bor heller. Uansett etter det folk på forumet har sagt blir det nok ein film som er verdt å kjøpe på DVD Lenke til kommentar
Shugar Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Så den om torsdagen. Utrolig skummel og bra film Gikk på den sammen med madammen..hun satt og lo, mens jeg var pissredd.. Følte meg utrolig macho der da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Så den om torsdagen.Utrolig skummel og bra film Gikk på den sammen med madammen..hun satt og lo, mens jeg var pissredd.. Følte meg utrolig macho der da 6504687[/snapback] 1337 Pwnage Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Så filmen i går, ganske bra og skummel. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men skjønte ikke slutten helt. Var hun damen og datteren i en 'annen verden' når de kom hjem eller? Tok ikke helt den. Endret 17. juli 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 *snip* 6505013[/snapback] 1) skriv spoiler i innlegget ditt så du ikke ødelegger for de som ikke har sett filmen. :-\ 2) Har problemer med å ordlegge meg så vi klipper og limer litt fra imdb: According to the director: -------------------------------------------------------------------------------- (In Silent Hill) You don't die, it's a zone between life and death. If one day I make a Silent Hill 2, following on this Silent Hill, I'd address these metamorphosis" -Christophe Gans -------------------------------------------------------------------------------- While physically Rose believes she has driven out of Silent Hill, it is evident in the end that she is still trapped in the foggy dimension of it. We understand from interviews with Gans that this realm is a Purgatory of sorts: -------------------------------------------------------------------------------- "In the film I have to transcribe hell and purgatory. The Darkness is hell and of course the Foggy Dimension is Purgatory." -Christophe Gans -------------------------------------------------------------------------------- The reason Rose and "Sharon" remain trapped in the Purgatory Dimension because of Rose's decision to help Dark Alessa exact her revenge on the Cult. Contrary to what the Cult believes, Dark Alessa is not a demon, but another incarnation of Alessa herself, who Gans describes as -------------------------------------------------------------------------------- an adult woman who also exists as two little girls, good and bad doubles representing who she was when she was hurt.-Christophe Gans -------------------------------------------------------------------------------- In helping Dark Alessa, she has allowed Alessa to reunify the split halves of her soul (Sharon and Dark Alessa). We see this reunification happen on screen when Sharon disobeys Rose and doesn't close her eyes and sees Dark Alessa ascending the ladder towards her. So at the end of the movie, Sharon is Sharon at all, but a fully reincarnated (for lack of a better term) Alessa Gillespie. Chris, Rose's husband, cannot see them because they now exist on completely different level of reality, a different dimension as it were. If you're interested in learning about the scientific basis of Alternate Dimension/Realities, I suggest you pick up a copy of The Elegant Universe by Brian Greene, which discusses String Theory as it pertains to this topic. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har ikke sett filmen enda, vet ikke om jeg får sett den heller. Er blakk for tiden Men filmen kan forhåndsbestilles på play.com nå for £13.99 (Delivered). Kommer den 04/09/2006 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg må få med meg denne filmen. Antar at jeg blir å kjøpe den. Er det forresten noen av dere som har sett remaken av "The Omen", og i så tilfelle, er den noe tess? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Silent Hill til PC er noko av det skumlaste eg har prøvd så denne filmen virker lovande. Blir nok DVD når den ein gang blir å finne til under 100,-. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg må få med meg denne filmen. Antar at jeg blir å kjøpe den. Er det forresten noen av dere som har sett remaken av "The Omen", og i så tilfelle, er den noe tess? 6506450[/snapback] Joda, grei nok den. God stemning og et knippe scener som får deg til å skvette. Lenke til kommentar
sake Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Er det virkelig så mange som synes denne filmen var bra? Jeg synes faktisk den var noe av det verste jeg noensinne har sett.. Eneste fete scenen i hele filmen er når... pyramidetrynet drar huden av den jenten. Den scenen var knallfet men ellers var det dårlig.. Min mening iallefall.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det virkelig så mange som synes denne filmen var bra? Jeg synes faktisk den var noe av det verste jeg noensinne har sett.. Eneste fete scenen i hele filmen er når... pyramidetrynet drar huden av den jenten. Den scenen var knallfet men ellers var det dårlig.. Min mening iallefall.. 6508136[/snapback] har du ødelagt kroppen for endorfiner kansje? har litt med ka stemning du er i fra før du ser filmen. nå beviser du at du tar skrekkelig feil ved å gi en sånn ussel beskrivelse som verste film du har sett, det forteller kansje at du liker "broene over madison county bedre", britney spears filmer, etc er i toppsjiktet. kansje du ikke har sett dem. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Så filmen i går, ganske bra og skummel.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men skjønte ikke slutten helt. Var hun damen og datteren i en 'annen verden' når de kom hjem eller? Tok ikke helt den. 6505013[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): moren og datter var spøkelser Endret 21. juli 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
sake Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 har du ødelagt kroppen for endorfiner kansje? har litt med ka stemning du er i fra før du ser filmen. nå beviser du at du tar skrekkelig feil ved å gi en sånn ussel beskrivelse som verste film du har sett, det forteller kansje at du liker "broene over madison county bedre", britney spears filmer, etc er i toppsjiktet. kansje du ikke har sett dem. 6529429[/snapback] noe av det verste jeg har sett skrev jeg.. Jeg kan mene akkurat hva jeg vil om filmen uten å måtte gi 3 siders refererat og utgreiing om hvorfor jeg synes den var dårlig! Alle kan ikke ha lik filmsmak vet du. Silent Hill var elendig etter min smak Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir slakta av anmelderne, men folk her ser ut til å like den. skal ta å se den snart. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Har nå endelig fått sett den Og den klistra meg til skjermen ulikt noen film på en god stund! Skal definitivt kjøpes på DVD når den kommer. Kongefilm! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg er akkurat ferdig med å se den, og jeg klarte ikke å bli engasjert i det hele tatt. Jeg liker spillene godt, men denne filmen ga meg overhodet ingenting. Enkelte scener er tøffe, men alt i alt ble jeg skuffa. Kanskje jeg hadde for høye forventninger? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg er akkurat ferdig med å se den, og jeg klarte ikke å bli engasjert i det hele tatt. Jeg liker spillene godt, men denne filmen ga meg overhodet ingenting. Enkelte scener er tøffe, men alt i alt ble jeg skuffa. Kanskje jeg hadde for høye forventninger? 6666485[/snapback] Så den i går kveld, syntes den var fet jeg, men å se en slik film tidlig på dagen, ødelegger nok endel imo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Eg har ihvertfall forhåndsbestilt denne på play.com Har ikkje sett den, og eg trur eg sparer den til eg har den mellom hednene sjøl,gleder meg veldig! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er akkurat ferdig med å se den, og jeg klarte ikke å bli engasjert i det hele tatt. Jeg liker spillene godt, men denne filmen ga meg overhodet ingenting. Enkelte scener er tøffe, men alt i alt ble jeg skuffa. Kanskje jeg hadde for høye forventninger? 6666485[/snapback] Helt enig,som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kjekk film, klimatisk sluttscene og ekle kristne. Me wubs <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå