Gå til innhold

Silent Hill The Movie? Se her!

Onyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Årets desidert beste film så langt. Definitivt den kuleste filmen jeg har sett på kino på en god, god stund. :)

6488585[/snapback]

Jo, men du synes jo Plan 9 er en bra film... :ermm:

Jeg gleder meg uansett, gleder meg til å få gjort opp min egen mening. Dere får den nok om et år eller to, da kinoen her kanskje begynner å vurdere satsing på den. :(

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg uansett, gleder meg til å få gjort opp min egen mening. Dere får den nok om et år eller to, da kinoen her kanskje begynner å vurdere satsing på den. :(

6489696[/snapback]

Den blir sluppet på DVD den 22. august. ;)

Lenke til kommentar

Årets beste kinofilm for meg... Var utrolig bra i forhold til forventningene mine, men det var selvfølgelig noen drittunger rett bak meg som tydeligvis ikke visste hva de hadde gått inn på. De lo på de mest upassende tidene, laget lyder med vilje hver gang det ble stille i filmen, men den beste dele var helt i slutten like før rulleteksten begynte i sluttscenen:

- HERREGUD for en drittfilm, jeg SA vi skulle gått på Davinci koden i stedet...!

- Jaaa vet, fy faen for noe drit.

Skal si de har fulgt med?

Tror ikke egentlig de gjorde det..

Da de kom tilbake til huset og han var ikke der i deres 'verden', men han var der egentlig, og omvendt. Ga de godt utrykk for at de ikke skjønte hvordan dette hendte seg...

Slutt på fortellingen.

En veldig bra film jeg skal skaffe meg på dvd når den kommer xD

Lenke til kommentar

Jeg har filmen ferdig "kjøpt". dog kvaliteten ikke var på topp.

Har ikke sett den enda, skal brenne den ut først. Vil ha ordentlig størrelse og lyd.

Men etter traileren å dømme (og det lille jeg har kikket inni filmen (sjekke kvaliteten)) så ser den bra ut.

Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Viss du vil ha størresle og lyd duger neppe den kopien din til noe som helst. OM man er krisen påslikt. Se den på Kino du :whistle:

6492084[/snapback]

økonimien min tilater ikke det. Pirates of the caribian 2 i mårra. tokoy drift forrige uke. Spiderman 3 i sommer (tror jeg). Superman returns. .

penga går fort bort :whistle:

Lenke til kommentar
Viss du vil ha størresle og lyd duger neppe den kopien din til noe som helst. OM man er krisen påslikt. Se den på Kino du :whistle:

6492084[/snapback]

økonimien min tilater ikke det. Pirates of the caribian 2 i mårra. tokoy drift forrige uke. Spiderman 3 i sommer (tror jeg). Superman returns. .

penga går fort bort :whistle:

6492110[/snapback]

Hehe ja det skal jaggu vere visst. Men Tokyo Drift framfor denne filmen? Fast filmener er jo ballesvette jo :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...