Dimitrij Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har enda ikke fått sett den gitt. Blir vel kino til helga. Fint hvis folk som har sett den poster litt meninger her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Lunkne anmeldelser, men folk her inne har sagt den er omba bra ihvertfall. Denne har eg gledet meg mye til,og denne skal sees så fort det er mulig her i gården Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Årets desidert beste film så langt. Definitivt den kuleste filmen jeg har sett på kino på en god, god stund. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Enig LarsP, fantastisk flott film, traff spikern på hodet når det gjelder Silent Hill feelingen der ja Skulle ønske den var like skummel som spillene (SH2), men man kan jo ikke få alt Gleder meg til oppfølgeren hvis den kommer! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Årets desidert beste film så langt. Definitivt den kuleste filmen jeg har sett på kino på en god, god stund. 6488585[/snapback] Jo, men du synes jo Plan 9 er en bra film... Jeg gleder meg uansett, gleder meg til å få gjort opp min egen mening. Dere får den nok om et år eller to, da kinoen her kanskje begynner å vurdere satsing på den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg gleder meg uansett, gleder meg til å få gjort opp min egen mening. Dere får den nok om et år eller to, da kinoen her kanskje begynner å vurdere satsing på den. 6489696[/snapback] Den blir sluppet på DVD den 22. august. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tja, nå er min DVD-kjøp-policy slik at jeg ikke kjøper filmer til fullpris med mindre det er en svært eksklusiv versjon av filmen. Jeg får nok vente til den faller i pris da i såfall. Tror nok den er en film avden typen som raskt faller i pris uansett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Fullpris og fullpris, Herr Blom. Den koster jo 100,36,- + frakt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Årets beste kinofilm for meg... Var utrolig bra i forhold til forventningene mine, men det var selvfølgelig noen drittunger rett bak meg som tydeligvis ikke visste hva de hadde gått inn på. De lo på de mest upassende tidene, laget lyder med vilje hver gang det ble stille i filmen, men den beste dele var helt i slutten like før rulleteksten begynte i sluttscenen: - HERREGUD for en drittfilm, jeg SA vi skulle gått på Davinci koden i stedet...!- Jaaa vet, fy faen for noe drit. Skal si de har fulgt med? Tror ikke egentlig de gjorde det.. Da de kom tilbake til huset og han var ikke der i deres 'verden', men han var der egentlig, og omvendt. Ga de godt utrykk for at de ikke skjønte hvordan dette hendte seg... Slutt på fortellingen. En veldig bra film jeg skal skaffe meg på dvd når den kommer xD Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Anmeldelse av Silent Hill Endelig en filmanmelder som har skjønt det! Go Filmbyen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har filmen ferdig "kjøpt". dog kvaliteten ikke var på topp. Har ikke sett den enda, skal brenne den ut først. Vil ha ordentlig størrelse og lyd. Men etter traileren å dømme (og det lille jeg har kikket inni filmen (sjekke kvaliteten)) så ser den bra ut. Gleder meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Viss du vil ha størresle og lyd duger neppe den kopien din til noe som helst. OM man er krisen påslikt. Se den på Kino du Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Viss du vil ha størresle og lyd duger neppe den kopien din til noe som helst. OM man er krisen påslikt. Se den på Kino du 6492084[/snapback] økonimien min tilater ikke det. Pirates of the caribian 2 i mårra. tokoy drift forrige uke. Spiderman 3 i sommer (tror jeg). Superman returns. . penga går fort bort Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Viss du vil ha størresle og lyd duger neppe den kopien din til noe som helst. OM man er krisen påslikt. Se den på Kino du 6492084[/snapback] økonimien min tilater ikke det. Pirates of the caribian 2 i mårra. tokoy drift forrige uke. Spiderman 3 i sommer (tror jeg). Superman returns. . penga går fort bort 6492110[/snapback] Hehe ja det skal jaggu vere visst. Men Tokyo Drift framfor denne filmen? Fast filmener er jo ballesvette jo Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 LarsP tvang meg med på den på tirsdag. Den var veldig spesiell, på en ekkel måte. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det vil si..... ? Bra <-> Dårlig? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Enda en anmeldelse, litt snål egentlig: Aftenbladet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Enda en anmeldelse, litt snål egentlig: Aftenbladet 6503857[/snapback] Meget snål faktisk :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ser ikke ut som den blir vist på kino her hvor jeg bor, så jeg må nok vente til DVD-en kommer. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ser ikke ut som den blir vist på kino her hvor jeg bor, så jeg må nok vente til DVD-en kommer. 6503896[/snapback] Ja, samma her. Faktisk ingen kinoer i Tønsberg som viser filmen. Skandaløst spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå