Onyx Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) God kveld i stuen. Var tilfeldigvis innom Apple.com for å se om det hadde kommet nye trailere. Noe jeg gjør en gang i uka. (Andre som gjør det?) Så så jeg under ''New Trailers'' og der så jeg Silent Hill. Jeg ble overasket! Uansett, her er en smakebit av Silent Hill. Kommer på kino 21/4-06. Den var skummel ! Hva synes dere? Gi tilbakemelding. Enjoy. Endret 19. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Håper den blir bra. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Endelig noe godt å vente på... Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg gleder meg i alle fall. Til og med sida var skummel. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Gleder meg til filmen, og har tro på den p.g.a. Christophe Gans. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Denne skal jeg definitivt se. Teit at de tok med akkurat samme greia som i alle filmer/serier, den med at radioen bugger og så¨når hun ser opp igjen så står det en kjerring i veien. Klisje anyone? Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror denne filmen kan bli ganske så skummel.. bilde av pyramidetrynet fra silent hill 2? http://kouja.free.fr/pyramid_head.jpg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Denne skal jeg se, liker spillene utrolig godt pluss at jeg har minner ifra når jeg og en kompis spilte Silent Hill til PSone, det var mørkt ute og i huset. Veldig skummelt Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg er innom Apple regelmessig for å sjekke ut nye trailere, mye snadder å finne der. Gleder meg til denne filmen ja, selv om jeg ikke har spilt spillene (OT: Er Silent Hill skumlere enn F.E.A.R.?) Ut fra traileren virker det som filmen har en litt "The Cell"-følelse over seg. Me like Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Silent Hill 2 er SKUMMELT! Iallefall i et mørkt rom. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, Silent Hill seriene er drit skummle! Det jeg hater mest med de spilla er lyden og de skapningene som lager de lygene. Det er helt utrolig nervepirrende. Og jeg ser at filmen er basert på spillene. Hun dama (hovedpersonen) møter på sykepleiere, og de er på spillet. Men som sagt, det noe skikkelig spessielt med lyden i Silent Hill altså! Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Håper filmen blir like skummel som spillene. Spillene skremte iallefall vannet av meg Men det er bare artig det. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Vel, nå er tiden her, 21.04.06 Synd jeg ikke har sett filmen annonsert på noen kinoer her i Norge ennå, men den kommer vel etterhver, det håper jeg! Hvis ikke blir den nokk lastet ned Jeg har virkelig høye forhåpninger til denne filmen, håper ikke jeg blir skuffet! Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg håper selvsagt at filmen kan bli en bra film men tviler da Spill til Film Filmer ofte mislykkes , men om de har fått med seg den fantastiske historien skikkelig i filmen så er det lys i enden av tunelene Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vel, den har fått bra kritikk på imdb ihvertfall og har en rating på 7,0. Gleder meg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Noen fler som har fått sett den? Jeg gleder meg til premieren 2.juni Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvordan kan noen ha fått sett den? Den har jo ikke kommet på kino enda! Med mindre du tenker på en lavkvalitets TC? Vel, slikt gidder jeg ikke å se på. Tragisk kvalitet. Kan ikke skille mennesker fra kumøkk. Men gleder meg til den kommer på kino ja. Gleder meg veldig til å se om dette kan bli den første GODE filmatiseringen av et spill. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 håper dem klarer å fange stemninga til spillene, virker ikke helt sånn på traileren. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Tjaaaa, musikken i traileren hørtes da veldig mye ut som noe à la den i spillene. Musikk har jo utrolig mye å si for stemninga. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvordan kan noen ha fått sett den? Den har jo ikke kommet på kino enda! Med mindre du tenker på en lavkvalitets TC? Vel, slikt gidder jeg ikke å se på. Tragisk kvalitet. Kan ikke skille mennesker fra kumøkk. Men gleder meg til den kommer på kino ja. Gleder meg veldig til å se om dette kan bli den første GODE filmatiseringen av et spill. 6178049[/snapback] Jeg tenkte mer på hvis noen hadde sett den i utlandet eller liknende. LarsP har jo tydeligvis sett den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå