Gå til innhold

Se opp for ZOMBIES!

PMnormal

Anbefalte innlegg

Det er seint, og natten har gitt meg inspirasjon til et dykk ned i arkivet igjen. Denne gang er det et bilde fra påsken 05 som står på menyen. Få av mine bilder tatt med 18-55 er blitt vellykkede, men dette er jeg fornøyd med. Tatt på 33mm. Iso 1600, 1/2s og f/4,5. Bevegelsesuskarpheten er ekte (ehhh), og resten er fikset i PS og Virtual Photographer. Håper ikke tastefingrene deres er frosset stive av skrekk, nå. Gikk for en litt '20-talls ekspresjonisme her.

post-76334-1140313317_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, dette var et bra bilde. Syns du har fått til den effekten du var ute etter bra her.

Hadde det vært meg som hadde tatt bildet ville jeg kanskje fjernet di lyspunktene under treet, da di forstyrrer meg littegrann. Men det er bare pirk.

Likte bildet godt, og har egentlig ikke noe negativt og si.

Lenke til kommentar

Tross i at uskarphet som følge av kamerabevegelse stort sett ser ”feil ut”, så har du her vært heldig med at det underbygger stemningen i bildet. På en måte synes jeg lys-forløpningen på høyre del av bildet godt kunne hold samme gyldne fargetone som på venstre side, over huset.

Jeg får inntrykk av at dette muligens er på en liten gravlund – ting kan minne om gravstøtter, men bygget gir ikke tilstrekkelig til å bekrefte at det er det i mangel på tydelige religiøse symboler, og da faller den creepy følelsen ørlite. Hadde tingene til høyre for treet vært/hatt skygger av kors hadde du scoret ekstra høyt på Zoombie-følelsen. Da får man ”behov” for å passe på hva bakken skjuler..

Det er også ørlite ”banding” på høyre siden av treet, men det tar jeg for gitt bare er i den nedskalerte JPG-versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...