Victory Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Noe jeg lurer på : Går det an å kople seg opp til noen trådløst nett med D600? Har litt lyst å sitte i go stolen i stua på nett med mobilen. men ikke med Wap Har lest litt om det går an å kople seg opp via en slik bluetooth usb dings du kopler til pc'en... Noen som har peiling?? Endret 19. februar 2006 av Victory Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 WLAN blir nok vanskelig. Lenke til kommentar
Victory Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 WLAN blir nok vanskelig. 5632466[/snapback] Det vet jeg :!: Men tenkte på noe slikt. Visst jeg kjøper en slik, går det da an å gå på internett via denne?? Slik jeg slipper de vannvittige høge prisene etter å ha sittet 20 min på wap! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan noen bekrefte om en slik USB dingle funker til å skaffe mobilen internett via hjemmenettverket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå