Gå til innhold

Hva ville du gitt for denne PCen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal si det er STORE sprang mellom forslagene her! 5500 - 3000 = 250 kr i forskjell!

EDIT: 2500 kr!

5631641[/snapback]

Hvis det er garanti på alt vil jeg si at 4500 er en pris du kan få uten at noen behøver å føle seg lurt. hvis du får 5500 kan jo folk kjøpe en bedre ny maskin til rundt samme prisen.

Hvis det er en lappemaskin, altså deler du har samlet opp etterhvert faller prisen fort ned på 3500-4000 får da er det bare ram, kabinett, cpu og ehk som er hvert noe.

Lenke til kommentar

Det må sies, som jeg nevnte at 3000-3500 er min subjektive mening..

For meg er ikke en slik pc mer verdt enn det..

Så sier jeg at det du kan ta er 50-70%av verdien på pc`n, dagens nypris..

Dagens nypris er ca 8k uten OS.. Vet ikke hva XP pro koster.

Så uten å svindle så er en fornuftig pris 4000-5500..

Skriv din mening og ikke etter hva de andre sier!

Var din siste setning i første innlegg... :cool:

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke kjøpt brukt datautstyr. For de av oss som har peil på pc, vet vi at man ikke skal kjøpe brukt.

Fikk selv inn en brukt pc på reprasjon for en tid tilbake. Karen der hadde kjøpt pc`en av en på qxl eller noe. Han gav 2 høvdinger for den. PC`en fungerte i 2 dager ca, så døde den. Vet ikke hva som var galt med den, men det var iallefall katta i sekken han kjøpt. Et av skrekk eksemplene der iallefall.

Det jeg ville gjort var å spart opp noen kr, og heller gitt bort pc`en til noen som virkelig trenger den.

Det du f. eks kan gjøre er å gi den bort til en barnehage. Installere noen morsomme program (For barn) ordne nettverk på pc`en og gi den bort.

Kjenner andre som har gjort det og det kom visstnok godt med.

Selv satt jeg opp en gammel datamaskin til klassen min for ikke lenge siden. Den fungerer greit på nett, og litt skriving.

5629086[/snapback]

Hvorfor vet "vi som har peiling" at vi ikke skal kjøpe brukt? Hva er galt med brukt datautstyr?

Lenke til kommentar

Bruktprisen avgjøres tilslutt av den som er villig til å by mest, ikke sant ?

Akkurat som på boligmarkedet.

Ellers tipper jeg pc'en din er et super kjøp for 3000,-

Bra for 4000,-

Helt greit for 5000,-

Alt over 5000,- er ikke usannsynlig, men jeg tror antall potensielle kjøper vil synke betraktelig p.g.a. pris. Dette henger sammen med at folk som har over 5000 til en pc vil gjerne ha noe nytt med full garanti/sikkerhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...