Gå til innhold

Vannkjøling + Tg06 = ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fraktet min vannkjølte maskin til de merkeligste steder langt inn i skogen på veier som kan minne om traktorveier. Og den har aldri hatt noe problem med lekasjer. Jeg har slike nippler der du trer slangen over og fester med strips.

5630675[/snapback]

Utrolig hva man kan gjøre før det blir lekasjer. Dog har jeg aldri testet push- nipler (det er sånn auto greier?)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Hvilke slangeklemmer fungerer best på slanger med yttrediameter 1/2"? Tenker på de slangeklemmene som er på microplex.no.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det fra hverandre, og sette sammen når du kommer frem.

Jeg personlig hadde uten tvil gjort dette, hadde aldri i livet risikert å ødelegge komponenter osv.

Det er heller vært å få litt ekstra jobb, enn å komme på TG06 og være der i 5 dager med en pc som ikke lenger fungerer.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Var på tg i fjor med vannkjøling med slike waterchill nipler (puch in) og hadde ingen problemer med verken transport fra eller til, men så har jeg bare 20 min med god vei å kjøre...

Er du litt redd for komponentene tar du deg tid til tappe. Er du lat som meg gidder du ikke:)

Lenke til kommentar
Var på tg i fjor med vannkjøling med slike waterchill nipler (puch in) og hadde ingen problemer med verken transport fra eller til, men så har jeg bare 20 min med god vei å kjøre...

5713358[/snapback]

er jo værre med oss som må kjøre ett stykke med full bil! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...