Chris_lox Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Heisann! Som mange andre her på forumet skal jeg på tg i år. Mitt lille problem er at jeg har vannkjøling (push-in nipler ) Og lurer da på hvordan jeg skal frakte pc'en! Bør jeg tappe systemet og fylle det opp igjen når jeg kommer dit? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 hvis de er sikklig festa trenger du det ikke, men hvis du er forsiktig og ikke vil ta noen risker så tapper du det og fyller det opp der. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Tenker mest på "dumper" på veien og slikt, pumpa er jo festa med sugekopper, så tror det skal gå bra, men teiper den nok fast:P Lenke til kommentar
Brask Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Strips er søt'saka det også litt lettere å få a enn teip..bare ei tang også "klipp-klipp" Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har fraktet min vannkjølte maskin til de merkeligste steder langt inn i skogen på veier som kan minne om traktorveier. Og den har aldri hatt noe problem med lekasjer. Jeg har slike nippler der du trer slangen over og fester med strips. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har fraktet min vannkjølte maskin til de merkeligste steder langt inn i skogen på veier som kan minne om traktorveier. Og den har aldri hatt noe problem med lekasjer. Jeg har slike nippler der du trer slangen over og fester med strips. 5630675[/snapback] Utrolig hva man kan gjøre før det blir lekasjer. Dog har jeg aldri testet push- nipler (det er sånn auto greier?) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 ja, du trykker slangene inn og så drar du dem litt tilbake, så er de fastlåst. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Tror jeg enkelt og greit bare fester pumpa og ser til at pc'en står "overstødig" Får håpe det går bra! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har vannkjøling og skal på tg, jeg tror alt skal gå bra selv om jeg tar toge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvilke slangeklemmer fungerer best på slanger med yttrediameter 1/2"? Tenker på de slangeklemmene som er på microplex.no. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det fra hverandre, og sette sammen når du kommer frem. Jeg personlig hadde uten tvil gjort dette, hadde aldri i livet risikert å ødelegge komponenter osv. Det er heller vært å få litt ekstra jobb, enn å komme på TG06 og være der i 5 dager med en pc som ikke lenger fungerer. Endret 4. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Scotty: Støøtes , må være forferdelig kjipt å være på TG06 med ødelagt maskin, fordi du ikke gadd å ta deg 20mins arbeid.(ikke 20min engang..) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 er vel egentlig bare å tømme, sånn at det ikke er vann i det. Trenger ikke demontere hele greia Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 jeg har planer om å tømme kjølingen min å fylle det opp der oppe, hvis jeg ikke finner en god løsning med frakting i bilen da... Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 legge igjen pcen hjemme tror nok det er smartest å tømme for så å fylle opp igjen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 legge igjen pcen hjemme 5710981[/snapback] Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Var på tg i fjor med vannkjøling med slike waterchill nipler (puch in) og hadde ingen problemer med verken transport fra eller til, men så har jeg bare 20 min med god vei å kjøre... Er du litt redd for komponentene tar du deg tid til tappe. Er du lat som meg gidder du ikke:) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Var på tg i fjor med vannkjøling med slike waterchill nipler (puch in) og hadde ingen problemer med verken transport fra eller til, men så har jeg bare 20 min med god vei å kjøre... 5713358[/snapback] er jo værre med oss som må kjøre ett stykke med full bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå