Gå til innhold

Hvor kan man leie en dedikert gameserver?

Znoken

Anbefalte innlegg

Som topic sier så er jeg ute etter en eller annen plass hvor jeg kan leie en dedicated gameserver til en overkommelig pris...Skal kjøre Black Hawk Down med 32 eller 50 spillere...Skal også ha teamspeak på den...Har søkt litt rundt omkring men har ikke funnet så mange alternativer enda....Er det noen som vet en bra plass og leie server så håper jeg dere kan poste en url her.....Er også på utkikk etter et stabilt webhotel hvor vi kommer til og ha hjemmesiden vår...Takker på forhånd...

Endret av Znoken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo sjekke ut http://www.gameserver.no/

De har god oversikt og har peiling.

5633372[/snapback]

Har sendt de en mail om det er mulig og leie en server hos dem selv om BHD ikke står på game listen til de...Er jo lov til og håpe at det er mulig selv om Black Hawk Down ikke står på spille listen da...Men det blir nok kun en server for 32 spillere siden prisen er ca 8000,- nkr pr år og nesten det dobbelte for 50 spillere...

Lenke til kommentar

AI! pass på litt!

Jeg mener å huske at jeg prøvde å sette opp en dedikert BHD server en gang i tiden

via remote, men hvis jeg ikke husker helt feil krever serveren at du først starter spillet?

Da blir det problematisk, fordi de fleste "terminal" program ikke støtter 3D applikasjoner. Det var i alle fall et problem for meg:)

Lenke til kommentar
AI! pass på litt!

Jeg mener å huske at jeg prøvde å sette opp en dedikert BHD server en gang i tiden

via remote, men hvis jeg ikke husker helt feil krever serveren at du først starter spillet?

Da blir det problematisk, fordi de fleste "terminal" program ikke støtter 3D applikasjoner. Det var i alle fall et problem for meg:)

5638906[/snapback]

Må vel en windowsmaskin/server til for denne jobbe, ja. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...