zatt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Noen som vet on det går an å få tak ien VGA overgang tul supervideo ? Har en veninne som vil koble en bærbar til en prosjektor og hun har ikke Super eller coax ut kun en Vga til ekstern skjerm ... Går ut ifra at det finnes men hvor ? Usb til Svid finnes vel heller ikke ? Mvh Zatt Lenke til kommentar
persistent Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Stort sett alle prosjektorer jeg har vært borti har inngang for vga så jeg tror ikke du trenger noen overgangskabel, kun en vga-kabel. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har et par slike bildeprosessorer/convertere liggende. Brukte de til å få bildet fra min laptop inn på et overvåkningsystem jeg leker meg litt med... En sånn converter er faktisk steindyr, og gir et MEGET dårlig (diffust uten noen form for skikkelig fargegjengivelse) http://www.vpi.us/vga-converter.html Som persistent sier, har de aller fleste prosjektorer av nyere dato en dedikert VGA inngang, så jeg tror du krisemaksimerer litt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå