mhsalangli Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hadde tenkt meg dette hk'et først, men ser nå på pengebeholdningen at det blir for dyrt. Har asus fra før så har vel egentlig lyst å fortsette med det. Eller prøve DFI. Så da trenger jeg et billigere alternativ. HK bør være stabilt. Helst ikke vifte på hk. kommer nok ikke til å overklokke noe. SLI eller ikke? SLI høres jo spennende ut, men trenger man det? Jeg bruker pcn til alt mulig: internet, filmer, bildebehandling, spilling Så finn ut noe noen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hva med dette hovedkortet? Mangler SLI og har vifte, men ellers er det vel helt greit, billig er det også. Kan jo eventuelt sette på denne kjøleribben på chipset på det hovedkortet for å fjerne støyen fra viften som står der. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror det blir lite plass til passiv kjøler på det ECS HK, ser du på bildet så er viften omtrent akkurat på pci-e porten, så da vil skjermkortet krasje med den passive.. Dette skal være et ok HK med passiv kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå