Gå til innhold

Mens vi venter på at "Supermann vender tilbake"

Dotten

Hvilken forventinger har du til filmen?  

239 stemmer

1. 1. Hvilken forventinger har du til filmen?

• [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      1
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.asjcollection.com/board/images/smilies/hmm.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      0

Anbefalte innlegg

Fyttigrisen dette var en film av min smak! :dribble: Jeg overdriver ikke når jeg sier at dette er den beste filmen jeg har sett på lenge, og det inkluderer en del av imdb topp 20.

Håper det kommer flere slike filmer!

10/10 definitivt. Eneste som drog ned var slutten

Men døde da iallefall ikke! :D

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble grådig skuffet. Utrolig kjedelig film. Virker som det er mer Lois enn supermann og Lex til sammen.

Enkelte scener var bare utrolig treige og slitsomt å se på. Pjattet mellom Lois og Clark var bare så sinnsykt CARE, med en STOR C.

Hovedskurkern (Lex) var lite oppfinnsom (IMO). Denne skurkern trenger man egentlig ikke Supermann for å fjerne.

Ellers var Boeing 747-scenen på første ganske pHeT.

Lenke til kommentar

Jup den boeing scenen var en klasse for seg selv. Var så utroligt bra konstruert og utført med stil. Beste action scene ever. :dribble::D

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Og når Superman entrer inn i flyet etter den konge landingen på baseball banen og nevner om at fly er fortsatt det tryggeste formen å reise på. Da lo hele salen. :D
Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Og når Superman entrer inn i flyet etter den konge landingen på baseball banen og nevner om at fly er fortsatt det tryggeste formen å reise på. Da lo hele salen. :D

6580030[/snapback]

Noe som igjen var en referanse til den første supermann filmen hvor han sier at å fly er den sikreste måten å reise på. Nå bare la han til "fortsatt". Genial kommentar :D
Lenke til kommentar

Etter å ha sett filmen vil jeg bare takke folk her som klarte å ungå at en liten ting ble spoilet for meg ....

det er sikkert nevnt 10.000 ganger men jeg har ikke sett det

Nemlig at Lois sin sønn var Superman sitt barn.. eller antyder det da :p

og jeg må innrømme til Dotten at ...

Ja det er fult mulig med en Batman Vs. Superman film:P

eller en "World's Finest" film...

Nolan lagde en for "realistiask" film for at jeg hadde noe tro på det .. men hvis Nolan og Singer jobber 100% sammen så kan det gå

Lenke til kommentar
Etter å ha sett filmen vil jeg bare takke folk her som klarte å ungå at en liten ting ble spoilet for meg ....

det er sikkert nevnt 10.000 ganger men jeg har ikke sett det

Nemlig at Lois sin sønn var Superman sitt barn.. eller antyder det da :p

og jeg må innrømme til Dotten at ...

Ja det er fult mulig med en Batman Vs. Superman film:P

eller en "World's Finest" film...

Nolan lagde en for "realistiask" film for at jeg hadde noe tro på det .. men hvis Nolan og Singer jobber 100% sammen så kan det gå

6581356[/snapback]

Vil aller helst kun se en Nolan.... Singer rotet for mye i denne filmen her, eller for å si det slikt; Han tok inn bestekompisene sine til å skrive en historie som var for svak. Konseptet var bra, men gjennomførelsen ikke så bra. Skribentene i BB, samt regissøren, gjorde en bedre jobb. Men det var fint med noen overaskelser i Supermann filmen, den guttungen var utrolig dyktig på piano, blant annet :)

Singer hadde funderte lenge på å la Supermann besøke "Ground Zero" i filmen, men det lot seg av åpenbare grunner ikke gjennomføre. Dessverre. Jeg ønsket å se en Supermann som virkelig tok et tak i verdens vanlige problemer. Vise hvordan ting kunne vært med en supersterkt romvesen i pyjamas og kappe. La han stille seg foran en israelsk tanks og regelrett stoppe den med foten, la han fly inn og stoppe en palestinsk terrorist i siste liten. La han prøve å ordne opp, mens verdenslederne får han som en torne i siden slik at de prøver å kvitte seg med han. Og i en oppfølger kan det fint komme en sterk jævel av en skurk for å gi han litt kamp.

Uansett, håper det kommer en oppfølger og blir spennende å se hvordan ting går. Men det er nå i skrivende stund høyst usikkert om det blir noen slik oppfølger eller ikke. Selv om filmen gjør det bra på kino, så anses den som en skuffelse når man tar kostnadene i betraktning.

Lenke til kommentar

med tanke på at Clerks2 tjente mer i helgen enn Supermann så er det ikke rart at de vurderer å droppe oppfølger..

(Superman er likevel av av de mest innbringene filmene på kino nå.. bare slått av giganten POTC og Cars(som har dobbel så lang tid på kino som Supern))

Lenke til kommentar
med tanke på at Clerks2 tjente mer i helgen enn Supermann  så er det ikke rart at de vurderer å droppe oppfølger..

(Superman er likevel av av de mest innbringene filmene på kino nå.. bare slått av giganten POTC og Cars(som har dobbel så lang tid på kino som Supern))

6581467[/snapback]

Så langt ser det ut til at SR ender opp med rundt 200 millioner dollar på kinoen i USA, noe som er langt dårligere enn Spider-Man filmene (men de er nå uansett i en klasse for seg), men også dårligere enn Batman Begins (205 millioner dollar) og X-Men 3 (rundt 230 millioner dollar). Internasjonalt går det bedre og den ser ut til å slå alle superheltfilmer, med unntak av Spider-Man filmene og muligens også X-Men 3 filmen. Men fortsatt litt tidlig å si, siden den først nylig er sluppet i resten av verden. Men i flere land tok den inn mer åpningshelgen enn det Batman Begins gjorde i hele sin periode.

For å sammenligne med BB, Fantasiske fire og X-men 3 så langt (uthevet der SR gjør det best, eller vil ende opp som best);

(SR/BB/FF/X-Men3)

Argentina 472k/481K/2,1M/2,2M

Australia 3,82M/11,4M/9,1M/12,5M

Belgium 368K/NA/1,7M/2,6M

Brazil 5,3M/5,6M/8,1M/11,1M

Chile 399K/NA/1,4M/1,2M

China 6 M/1M/2,5M/NA

Denmark NA/1,6M/1,4M/2M

Egypt 180K/206K/202K/273K

Finland NA/262K/574K/589K

France 4,5M/10M/16,4M/21M

Germany NA/5,9M/4,8M/12,5M

Holland NA/NA/1,2M/2M

Hong Kong NA/NA/2,2M/2,7M

India 3,2M/NA/1,2M/820K

Indonesia 1,7M/422K/1,1M/1,4M

Israel 180K/NA/444K/600K

Italy NA/6,6M/12,4M/7,1M

Japan NA/12,3M/9,1M/NA

Malaysia 1,5M/NA/1,2M/1,9M

Mexico 10,4M/12,7M/22,2M/16,5M

New Zealand 377K/NA/1,8M/1,8M

Norway NA/1,3M/1,2M/1,4M

Philippines 4,2M/1M/2,1M/3,1M

Puerto Rico 1,25M/NA/2,2M/2,3M

Romania 23K/NA/73K/147K

Russia NA/1,3M/2,7M/6M

Singapore 2M/NA/1,8M/3M

South Africa 1M/NA/1,1M/1,8M

South Korea 10,2M/6,2M/4,4M/10,5M

Spain 7,9M/8,6M/15,2M/12,2M

Sweden NA/1,9M/1,6M/2,2M

Switzerland NA/NA/1,1M/1,8M

Taiwan 1,6M/1,3M/2,5M/1,5M

Thailand 2,6M/1,6M/2M/2,8M

United Kingdom 16,8M/29,2M/22,6M/35,5M

Merk at i flere av landene som her listes er det kun tatt med summen for åpningshelgen, eller den første uken, for SR. Men Time Warner hadde nok håpet på at SR nok tjente et par hundre millioner dollar mer alt i alt.

Men filmen gjør det uansett meget bra på kino, men kan ikke sammenlignes med Pirates of the caribbean som slår alt som er. Men ironisk nok ser det ut til at X-Men 3 ender opp som årets største superheltfilm. Den filmen som Singer forlot for å lage Superman Returns...

Lenke til kommentar

Må nok innrømme at jeg ble en smule skuffet over filmen, det var for lite supermann i filmen. Samtidig så trekker nok Lex Luthor litt ned for min del, for spør du meg så er han en tvers igjennom gørrkjedelig skurk. Alt i alt så var det en ok film, men ikke en film jeg blir å kjøpe med det første for og si det sånn.

Lenke til kommentar

etter min mening så var superman returns en skikkelig drit film, handligen var dårlig, og skuespillerene var dårlig. hadde ingen følelse av at det var en supermann film eg såg.

Huff huff.

terningkast 2 (den fikk meg ikkje til å sovne, derfor terningkast 2, ;))

Lenke til kommentar
Må nok innrømme at jeg ble en smule skuffet over filmen, det var for lite supermann i filmen. Samtidig så trekker nok Lex Luthor litt ned for min del, for spør du meg så er han en tvers igjennom gørrkjedelig skurk. Alt i alt så var det en ok film, men ikke en film jeg blir å kjøpe med det første for og si det sånn.

6582053[/snapback]

Kom hjem fra kino for ikke så alt for lenge siden, altså superman returns!

Jeg kunne ikke sakt det noe bedre selv..helt kurrant film altså!

Må jo si at introen var litt lang.. og den skrifta som var der, fikk vondt i hode av den etterhvert jeg:p

Endret av D3nnis
Lenke til kommentar
etter min mening så var superman returns en skikkelig drit film, handligen var dårlig, og skuespillerene var dårlig. hadde ingen følelse av at det var en supermann film eg såg.

Huff huff.

terningkast 2 (den fikk meg ikkje til å sovne, derfor terningkast 2, ;))

6582064[/snapback]

Stiller meg bak deg. Historien trakk svært mye ned, og den bygde VELDIG opp til en ny film :roll:

Lenke til kommentar
Håper det kommer flere slike filmer!

10/10 definitivt. Eneste som drog ned var slutten

1. Selvfølgelig, Hollywood-deluxe

2. Mener ikke å være en ødelegger av gledesrusen din, men filmen var ikke noe spesiell i det hele tatt. Kan ikke akkurat si at skalaen din er så krevende at det gjør noe isåfall. Kun et ekstremt få antall filmer av de jeg har sett får full pott, denne filmen ga meg svært lite. Jeg vil vite akkurat hva som var så bra med filmen slik at du kan respektere den høyeste karakteren som man kan gi en film.

#Innlegget er redigert av moderator ihht. forumets retningslinjer#

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...