Gå til innhold

Mens vi venter på at "Supermann vender tilbake"

Dotten

Hvilken forventinger har du til filmen?  

239 stemmer

1. 1. Hvilken forventinger har du til filmen?

• [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      1
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.asjcollection.com/board/images/smilies/hmm.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      0

Anbefalte innlegg

Foretrekker McG foran Bryan Singer. McG er med i Tarantinos A Band Apart og er en finfin regissør/produsent, mens Singer lagte den oppskrytte, men semi-gode The Usual Suspects og mildt sagt gikk på ræva med X-Men-filmene.

5900726[/snapback]

Tja, Charlies engler var nå bare så så. Var veldig stor motstand mot McG blant Supermann fans.

Selv mener jeg Singer er et middelmådig alternativ, X-Men filmene gikk ikke på rævva, selv om de kunne blitt gjort bedre. Men det gikk mest på historien, noe regissøren har begrenset evne til å påvirke (spesielt i Marvel universet).

Kunne tenke meg Richard Donner eller Sam Raimi. Et spennende alternativ kunne vært M. Night Shyamalan eller Christopher Nolan. Tim Burton var et spennende navn, men at han ønsket Nicholas Cage som Supemann var litt vel....ute...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men at han ønsket Nicholas Cage som Supemann var litt vel....ute...

He he no shit. Da det for lenge siden ble nevnt om en eventuell ny Superman film og om at Cage var planlagt til rollen måtte jeg rett og slett le. Fyren er en god skuespiller men Superman kan da ikke være skalla, fordi Cage har rett og slett ikke så mye hår på hodet han kan skryte av er ekte. :!:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Det stemmer at Wolfgang var involvert i "Superman vs. Batman" filmen og Tim Burton sitt prosjekt sent på 90 tallet bygget på "The death of superman" tegneserien. Skal omformulere litt i første innlegg slik at det ikke oppstår misforståelser.

Tim Burton fikk jobben fordi manusforfatter Kevin Smith anbefalte ham, for så at Burton dumpet manuset. Men får faktisk tak i Smith sitt manus, artig lesning.

Ellers glemte jeg å si "Bra Artikkel". Har dessverre ikke fått tid til å lage en slik for "min" hjemmeside. Synd å ikke ha hobby som jobb.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

To nye bilder fra filmen som er litt stilige;

post-15355-1145558226_thumb.jpg

Supermann i sort drakt, benyttet til romferden. Skadet eller er mannen bare litt deprimert?

post-15355-1145558237_thumb.jpg

Han ser veldig bra ut som Mr. Lex den godeste Kevin Spacey. Spiller han like godt som vanlig så blir han nok en utrolig Lex Luthor.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Gleder meg til denne filmen. Supermann har alltid godt med potensiale for å bli til ett veldig godt medie, tegneserie, film eller tv-serie. Etter bildene som du har vist oss, Dotten, så ser dette unektelig lovende ut. Tipper dette blir den beste tegneserie filmen i 2006.

Lenke til kommentar

Ny trailer kommer 5.mai, i forbindelse med MI:III.

Wolfgang Petersen har også gått ut og uttalt at han håper det blir noe av Suprman vs. Batman filmen.

Nye bilder:

post-15355-1146518504_thumb.jpgpost-15355-1146518676_thumb.jpg

post-15355-1146518568_thumb.jpg

De gjentar tydeligvis fly redning, som han også gjorde i originalfilmen (reddet Air Force One)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
HVA?  Superman Vs. Batman?  de er jo ffs på samme side .. kan ikke bli noen Vs.

desutne er den nye Batman filmen så godt plantet i virkligheten at det kan umulig bli noe bra

6024923[/snapback]

Det er ikke noe nytt med at de går mot hverandre, det har skjedd flere ganger i tegneserien (Batman vinner som oftest). Der hvor Supermann er speidergutt kjører Batman en litt røffere stil. Slikt blir det konflikt av.

Filmen kan i aller høyeste grad bli bra, men jeg vil foretrekke Nolan fremfor Peterson til å lage den. Med Peterson blir det kun fokus på action og alt annet blir stort sett glemt. Nolan gjorde en sinnsyk bra jobb med Batman.

Men om Supermann filmen blir bra (litt i tvil der, men gleder meg til å se Spacey som Luthor) så er det nok ikke utelukket.

Superman vs. Batman var egentlig planlagt før Batman og Supermann filmen, men man gikk vekk fra det og satset på to selvstendige filmer.

Lenke til kommentar

det hadde nok vert best om de bare driter i den..

nå har de klart å gjøre Batman bra, og jeg tror en Superman Vs. Batman film bare ville ha gjort batman filmen dårlig..

nå gjenstår det å se om den nye superman filmen er bra eller dårlig :p

problemet de begge har er at de kan ikke lage film med en ond utgave av hver av de heller

det har Spiderman kapret med Spiderman3 hvor Venom kommer :D

Selvsagt det eneste som er bekreftet er "sandman" men Posteren viser en tydlig Sort drakt med et annent mønster

EXVenom.jpg

jeg misstenker at nye Superman filmen blir bra (mye å leve opp til)

Lenke til kommentar

Venom (eller Carnage, alt etter) får nok (dessverre) en liten rolle i filmen, da Sam Raimi ikke er noen tilhenger av den skurken. Han liker spidermann skurkene fra 70 tallet. Posteren med sort drakt er temmelig stilig;

post-15355-1146521678_thumb.jpg

Selv om jeg personlig liker den utgaven fra tegneserien bedre (manipulert bilde):

post-15355-1146521741_thumb.jpg

Angående S vs B så var planen at Lex og Joker (eller var det bare en av dem, husker ikke helt) er skurken, men Supes og Batty krangler om hvordan man skal gå frem. Derfor litt krangling og kamp, før de mot slutten slår seg sammen mot skurken.

Det hele ganske forutsigbart og nok like greit de lot vær. Men jeg tror en slik film kan bli bra med rett historie og rett regissør. Men det er avhengig av å finne en troverdig skuespiller til å være supermann. Kanskje det er Routh, tiden får vise. Er selv skeptiker. Batman har man ihvertfall funnet rett skuespiller til.

Lenke til kommentar

Det er sluppet en trailer om den kommende Supermann dokumentaren "Look, up in the sky"

http://www.totaleclips.com/player/Splash.a...843&playerid=65

Den inneholder klipp fra Superman Returns, i tillegg til originalfilmene og de tidligere seriene. Artige greier.

Og der kom det et stiligt klipp under Smallville episoden som gikk i USA;

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=23302

Ganske Battlestar Galactica inspirert..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppfølgeren vil trolig bli spilt inn i slutten av 2007. Plakatene til filmen begynner å dukke opp flere steder:

post-15355-1147805963_thumb.jpg post-15355-1147805987_thumb.jpg post-15355-1147806017_thumb.jpg

Edit: Fjernet en spoiler animasjon da det dessverre ikke er mulig å putte de i spoiler tags. Oppdatert førstesiden.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...