Gå til innhold

Motorola V3i lokk problem!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du jeg ikke allerede har prøvd. Den sitter nesten som om den er limt fast. Presser inn sølvknappen som det står i bruksanvisningen, men vil den vippes opp? Nei, den sitter som bare det. Prøver å skyve dekslet med neglen, det eneste jeg oppnådde var et større glippe. prøvde å vippe den da å men den nekter.. Så har butikken glemt å ta ut et simkort som satt i den. Kan kanskje hende at den gjør at alt blir mye mere tight?

nikko

Lenke til kommentar
Tror du jeg ikke allerede har prøvd. Den sitter nesten som om den er limt fast. Presser inn sølvknappen som det står i bruksanvisningen, men vil den vippes opp? Nei, den sitter som bare det. Prøver å skyve dekslet med neglen, det eneste jeg oppnådde var et større glippe. prøvde å vippe den da å men den nekter.. Så har butikken glemt å ta ut et simkort som satt i den. Kan kanskje hende at den gjør at alt blir mye mere tight?

nikko

5629871[/snapback]

Hva med å stikke tilbake til butikken og be de fikse det, eller gi deg en ny telefon...? :)

Lenke til kommentar

Fikk en venn til å åpne den. Men han sleit han å. Trodde den kom til å knekke ass. Men men.. Nå er jeg igang, men det er noen småting med den jeg ikke liker. Får ikke til å vise KUN nummerene jeg har lagret på telefonen. Den viser også simkort nummerene, så da er det dobbelt opp av alt inne i telefonlisten. Og hvor mye minne støtter den inntil, noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...