mini_nikko Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Få batteri lokket til åpne seg, ser jeg som ikke veldig enkelt på min Motorola razr V3i. Kjøpte den isted og får ikke opp lokket samme hva jeg gjør. Noen som har noen gode tips? mvh Nikko Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hva gjør du da? Snu telefonen....helt øverst er det en liten sølvfarget knapp du trykker ned og vipper lokket ut mot deg ( den øverste delen ) Da løsner hele dekselt......Som det sikkert er beskrevet i manualen Lenke til kommentar
mini_nikko Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Tror du jeg ikke allerede har prøvd. Den sitter nesten som om den er limt fast. Presser inn sølvknappen som det står i bruksanvisningen, men vil den vippes opp? Nei, den sitter som bare det. Prøver å skyve dekslet med neglen, det eneste jeg oppnådde var et større glippe. prøvde å vippe den da å men den nekter.. Så har butikken glemt å ta ut et simkort som satt i den. Kan kanskje hende at den gjør at alt blir mye mere tight? nikko Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tror du jeg ikke allerede har prøvd. Den sitter nesten som om den er limt fast. Presser inn sølvknappen som det står i bruksanvisningen, men vil den vippes opp? Nei, den sitter som bare det. Prøver å skyve dekslet med neglen, det eneste jeg oppnådde var et større glippe. prøvde å vippe den da å men den nekter.. Så har butikken glemt å ta ut et simkort som satt i den. Kan kanskje hende at den gjør at alt blir mye mere tight? nikko 5629871[/snapback] Hva med å stikke tilbake til butikken og be de fikse det, eller gi deg en ny telefon...? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det har ingentine med saken å gjøre....Hatt sikkert 8 V3/ V3i. Aldri hatt det problemet Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Merkelig det derre da. Men må jo være ett eller annet med telefonen. Ett eller annet som har skjært seg nedi der.. (?) Edit: Leif... Endret 20. februar 2006 av Pixi Lenke til kommentar
mini_nikko Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Fikk en venn til å åpne den. Men han sleit han å. Trodde den kom til å knekke ass. Men men.. Nå er jeg igang, men det er noen småting med den jeg ikke liker. Får ikke til å vise KUN nummerene jeg har lagret på telefonen. Den viser også simkort nummerene, så da er det dobbelt opp av alt inne i telefonlisten. Og hvor mye minne støtter den inntil, noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå