RockFord_ Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Som emnet sier. Jeg kjører Mandrake linux. Jeg er ganske ny innen linux og håper noen kan hjelpe meg og finne driver til det kortet. Korter er (H/W Ver.: C2 F/W Ver.: 3.1.6) Jeg har også et helt likt kort bare nyere. ( H/W Ver.: C3 F/W Ver.: 4.30) Takker for svar. Endret 18. februar 2006 av RockFord_ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Googlet etter D-Link AirPlus DWL-G650 Linux: Første treff (se første spørsmål på siden). Ikke vær lat, da. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Takker men den har jeg prøvd og få ned før. Får rett og slett ikke ned noen drivere fra den siden.. No File Packages Defined This project has not yet created any file release packages. Endret 19. februar 2006 av RockFord_ Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har samme kortet, det har et atheros chipsett, og funker dermed strålende med Madwifi driverene ( http://madwifi.org/ ). Jeg bruker madwifi-ng treet, tilgjengelig via subversion. Les dokumentasjonen nøye, så vil du ikke ha noen problemer med å få kortet opp Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Tusen Og Takker !! Nå fungerer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå