Rampage Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ok, så jeg har funnet flere wrecks i Freelancer, i New York systemet. Jeg skyter de opp til de har ingenting helse igjen. Jeg prøver å scanne, jeg prøver å beame fra det. Ingenting fungerer. Jeg har lest FAQs osv. om det. Men det sier at jeg skal skyte wrecket i stykker. Men det fungerer ikke. Spiller på en onlineserver. Noen som vet hvordan? (Har desperat lyst til å plukke opp bonus fra disse skipene) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Står da i key configuration det... Mener at det er shift eller ctrl + b for å plokke opp alt innenfor rekkevidde! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Vel, det har ingenting med saken å gjøre ettersom det er ikke det jeg spør om og jeg sier at det ikke fungerer? Snakker ikke om å plukke opp standardobjekter/bonus. Er egne vrak man kan finne rundt forbi i systemene Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) - - slettet - - Endret 19. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du må skru av alle våpen unntatt det svakeste og så skyter du bare et eneste skudd, så loote Det er nemmelig slik at det som kommer ut veldig lett blir ødelagdt. Siden tingene kommer ut etter første treff kan skuddene fra de skyterne som er tregest treffe det som kommer ut i stedet for selve skipet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Du må skru av alle våpen unntatt det svakeste og så skyter du bare et eneste skudd, så loote Det er nemmelig slik at det som kommer ut veldig lett blir ødelagdt. Siden tingene kommer ut etter første treff kan skuddene fra de skyterne som er tregest treffe det som kommer ut i stedet for selve skipet. 5628692[/snapback] Ok, takk Da prøver vi det. Bare blasta til med alt jeg hadde. (masse slow våpen som ødelegger masse) Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Om jeg husker riktig så hadde det ikke noe å si hvordan våpen man skøyt med for å få loot fra vrakene. Om du spiller det online kan det jo være server-instillinger som ikke lar deg loote, ellers er jo også sannsynligheten stor for at de har blitt lootet av andre spillere tidligere. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Spiller folk fortsatt Freelancer online!? Husker jeg spillte det spillet veldig mye før! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Styrken på våpenet har ikke noe å si. Bare pass på at du ikke bruker våpen med forskkjellig munningshastighet samtidig. Dessuten så er det ikke alle vrak som har ting. Finner bare drit i New York uansett Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Styrken på våpenet har ikke noe å si. Bare pass på at du ikke bruker våpen med forskkjellig munningshastighet samtidig. Dessuten så er det ikke alle vrak som har ting. Finner bare drit i New York uansett 5635238[/snapback] Trur det er låst ellerno her. Kanskje plukket allerede. For ingenting spesielt fungerer. Får bare teste det singeplayer ellerno og heller ta missions her =P Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kan være du har loota fra de før? Kan bare loote fra et vrak en gang. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Ja, de var nok lootet fra før. Tipper de ble tatt rimelig tidlig (Det var online det var snakk om) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) i multiplayer tror jeg hver spiller kan loote en gang hver på samme vrak? Endret 10. mai 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå