wilbur626 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Nei, coop eksisterer ikke... Forholdsvis labert multiplayer generelt synes jeg :\ Men det går rykter om en patch som skal rydde opp i møkka! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Synd, for jeg elsker coop... men hva kan man kjøre. kjøper det vel uansett... Lenke til kommentar
exs Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Mye bedre å spille COD2 online på PC. Ingen begrensninger der. Rart egentlig, at de ikke klarte å gjøre xbox360-versjonen bedre, spesielt etter all hypen den maskinen har fått! 5628998[/snapback] hehe lukter jeg en fanboy her...... gå og sett deg forran playstationen din du :!: Endret 20. februar 2006 av exs Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jesus kristus, jeg er lei av maset om Xbox 360 og hvordan denne konsollen suger. Samtlige tråder som omhandler noe som kan ha en vag tilknytning til Xbox 360, forsøples av idiotiske "fanboys" som ikke har annet å ta seg til enn å rakke ned på 360 mens de venter på PS3. Selvfølgelig har alle rett til å ha sine egne meninger om hvorvidt en konsoll er brukbar eller ei, men det hadde vært utrolig deilig om dette kunne samles i en egen tråd, og ikke utbasuneres i tråder som overhodet ikke har noe med dette tema å gjøre. Jeg skulle forøvrig ønske de som velger å vente på PS3 kunne klare å forholde seg like iskaldt som de som venter på Nintendos Revolution, jeg kan ikke huske å ha hørt så mye som et pip fra den leiren. Endret 20. februar 2006 av wilbur626 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jesus kristus, jeg er lei av maset om Xbox 360 og hvordan denne konsollen suger. Samtlige tråder som omhandler noe som kan ha en vag tilknytning til Xbox 360, forsøples av idiotiske "fanboys" som ikke har annet å ta seg til enn å rakke ned på 360 mens de venter på PS3.Selvfølgelig har alle rett til å ha sine egne meninger om hvorvidt en konsoll er brukbar eller ei, men det hadde vært utrolig deilig om dette kunne samles i en egen tråd, og ikke utbasuneres i tråder som overhodet ikke har noe med dette tema å gjøre. Jeg skulle forøvrig ønske de som velger å vente på PS3 kunne klare å forholde seg like iskaldt som de som venter på Nintendos Revolution, jeg kan ikke huske å ha hørt så mye som et pip fra den leiren. 5636355[/snapback] WOW Du sier det jeg tenker og jeg viste ikke at jeg tenkte det engang! Støttes! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mye bedre å spille COD2 online på PC. Ingen begrensninger der. Rart egentlig, at de ikke klarte å gjøre xbox360-versjonen bedre, spesielt etter all hypen den maskinen har fått! 5628998[/snapback] hehe lukter jeg en fanboy her...... gå og sett deg forran playstationen din du :!: 5634501[/snapback] Hvem har sagt noe om playstation? Ikke jeg ihvertfall. At jeg kommer med en meningsytring har ingenting med "fanboy" å gjøre. Isåfall er jeg en veldig stor gutt på 35 år. Det at multiplayerdelen på pc-versjonen går xbox360-versjonen en høy gang er høyst reellt, og noe som det må være lov å sette spørsmål ved. Punktum. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Så gå å sett deg foran pcen og spill da. Vi bryr oss ikke. Jeg foretrekker fps på xbox 360, grunnet at jeg hater tastatur til spilling, på samme måte som du ikke liker håndkontroll til fps. Mus hadde derimot vært godt for presisjonen, men sånn ellers så funker kontrollen til xbox 360 supert for fps. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hvem har sagt noe om playstation? Ikke jeg ihvertfall. At jeg kommer med en meningsytring har ingenting med "fanboy" å gjøre. Isåfall er jeg en veldig stor gutt på 35 år. Det at multiplayerdelen på pc-versjonen går xbox360-versjonen en høy gang er høyst reellt, og noe som det må være lov å sette spørsmål ved. Punktum. 5645851[/snapback] Ikke for å være uhøflig, eller for å rakke ned på dine meninger, men jeg ser ikke noen sammenheng mellom dine meningsytringer og denne postens tema. Selvfølgelig er du berettiget dine meninger, du kan selvlfølgelig også fritt ytre de i dette forumet, men jeg ser gjerne at du starter en egen tråd vedr. dette emnet. Det ser forresten ut til at Eddie81 er klar for å debattere uhemmet med deg, forhåpentligvis under en annen tråd. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gidder ikke å åpne ny tråd for detta, så jeg tar det her. Noen som har noe tips når man spiller på veteran? (bortsett fra tolmodighet ) Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gidder ikke å åpne ny tråd for detta, så jeg tar det her. Noen som har noe tips når man spiller på veteran? (bortsett fra tolmodighet ) 5686690[/snapback] Bruk røykgranatene lurt Du kan bruke lagkameratene dine ved at de følger etter deg når du kommer til visse punkter. Du kan f.eks: Kaste røykgranat, springe til en trygg plass og legge deg ned. Kompisene dine vil da følge etter og skyte fienden mens du ligger der. Som vi vet, så blir lagkameratene alltid erstattet av nye soldater Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 takk. skal prøve det... jeg har vel bare brukt røykgranatene når jeg må sprenge tankser.... Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 takk. skal prøve det... jeg har vel bare brukt røykgranatene når jeg må sprenge tankser.... 5687474[/snapback] Det å møte på en tanks uten å ha røykgranater er slit Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Her Har crazylegs (fra Xbox-norge.net) skrevet en artikkel om ryktene som sier at en ny pach til COD 2 kommer. Artikkelen Call of duty 2 - ny oppdatering De av oss som spiller CoD2 har fått med oss at patchen Infinity ward ga ut til Cod2 for en liten stund siden, ikke var noe å skrøyte av. Falske nyheter hadde blåst opp rykter om custom game og lignende. Nå skal det være en ny patch på vei, den skal inneholde: 1. Player Lag has been addressed 2. Private Game Lobbies / Reserved Slots 3. Enable Live Host to set custom game options 4. Map Preferences setting 5. Post Game Lobbies (players at end of match will return to lobby) 6. Enemy Player Name Notification 7. Kick Player (host ability) 8. Lobby Game Type, Map and Host Notification Endelig noe å juble over. Jeg kan ikke si 100 prosent om dette er sant, det var tross alt noe tull forrige gang, men det virker troverdig. Denne artikkelen er hentet fra Xbox-norge.net. Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Sånn ! Da ble jeg veteran Her Har crazylegs (fra Xbox-norge.net) skrevet en artikkel om ryktene som sier at en ny pach til COD 2 kommer. ArtikkelenCall of duty 2 - ny oppdatering De av oss som spiller CoD2 har fått med oss at patchen Infinity ward ga ut til Cod2 for en liten stund siden, ikke var noe å skrøyte av. Falske nyheter hadde blåst opp rykter om custom game og lignende. Nå skal det være en ny patch på vei, den skal inneholde: 1. Player Lag has been addressed 2. Private Game Lobbies / Reserved Slots 3. Enable Live Host to set custom game options 4. Map Preferences setting 5. Post Game Lobbies (players at end of match will return to lobby) 6. Enemy Player Name Notification 7. Kick Player (host ability) 8. Lobby Game Type, Map and Host Notification Endelig noe å juble over. Jeg kan ikke si 100 prosent om dette er sant, det var tross alt noe tull forrige gang, men det virker troverdig. Denne artikkelen er hentet fra Xbox-norge.net. 5691600[/snapback] Får håpe den kommer snart Lenke til kommentar
kjetisu Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jesus kristus, jeg er lei av maset om Xbox 360 og hvordan denne konsollen suger. Samtlige tråder som omhandler noe som kan ha en vag tilknytning til Xbox 360, forsøples av idiotiske "fanboys" som ikke har annet å ta seg til enn å rakke ned på 360 mens de venter på PS3.Selvfølgelig har alle rett til å ha sine egne meninger om hvorvidt en konsoll er brukbar eller ei, men det hadde vært utrolig deilig om dette kunne samles i en egen tråd, og ikke utbasuneres i tråder som overhodet ikke har noe med dette tema å gjøre. Jeg skulle forøvrig ønske de som velger å vente på PS3 kunne klare å forholde seg like iskaldt som de som venter på Nintendos Revolution, jeg kan ikke huske å ha hørt så mye som et pip fra den leiren. 5636355[/snapback] WOW Du sier det jeg tenker og jeg viste ikke at jeg tenkte det engang! Støttes! 5637240[/snapback] Støttes fra meg også! Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 merkelig så hårsåre enkelte er hvis noen adresserer noe som er dårligere på en plattform enn en annen.. "vi bryr oss ikke"? hallo, hvis det er noe som er ræva på et spill på 360, og genialt på pc,xbox, ps2, whatever, så er det jo klart "dere" bryr dere.. sutre kommentar. "dere" er iallefall voldsomt på hugget hvis det kommer et spill på konsoll, som først kom på pc, også er det noe som er forbedret på konsoll versjonen.. nei da er det ikke måte på hvor mye dere "bryr" dere.. lol sånn, måtte bare få sagt det.. må bare gratulere alle som har gjennomført spillet på veteran iallefall.. litt mer irritasjon, og forbannelse enn jeg gidder å utsette meg for, hehe.. har forøvrig cod 2 på både pc og xbox 360, og må egentlig si at jeg syns cod (1) var et bedre spill.. men men, håper de får fiksa opp i multiplayer`n på xbox 360`n da.. kunne godt tenke meg å slenge meg på sofan og sprenge en stakkar eller 2 i lufta sånn på lørdagkvelden peace, respect and love (and war on consoles, hehe) Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Er hill 400 og crossing rhine eller hva det na enn heter, vanskligere en D-day eller? dette var frustrering på høyt nivå. spesielt det å snipe mortar-folka! Arrrgg Endret 4. mars 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Hill 400 er jo ikke noe prob.. Eneste som er litt irriterende, er sniper delen. Klarte det hele på første forsøk jeg (Skryt skryt ) Crossing the Rhine kan jeg ikke forstå at du skal ha problemer med ? Hva er det du sliter med ? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Det som jeg hater er å fly fra hus til hus... så lærte jeg at man ikke kan ta folkene utenifra. problemet er at jeg hater å stresse. EDIT: Jaaa jeg er veteran yess Endret 5. mars 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
kesse Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Etter mye slit er jeg endelig veteran!! Var et par møkkebrett jeg slet på, men alt i alt gikk det greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå