wilbur626 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Klarte idag, etter mange mange timer med fingersvette og bannskap, å runde Call of Duty 2 på Veteran vanskelighetsgrad. Derfor meldte selvfølgelig behovet for å skryte hemningsløst av meg selv umiddelbart Jeg vil påstå at dette er det beste WW2 baserte spillet som noengang er produsert, tenker selvfølgelig mest på tolkningen av D-Day, og den nesten ekstreme "jeg er i krig" følelsen man oppnår på høyeste vanskelighetsgrad. Men uansett, andre som har fått samtlige achievements bør melde seg, så vi får spillt litt "skikkelig" online! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Du får ikke spillt 'skikkelig' online på COD2. Men jeg har tatt det på veteran jeg og. The Battle for Caen er det værste jeg har vært med på, ettersom der jeg spawnet ikke var spesielt lett å komme seg ut av for det første, og for det andre fordi konseptet med å løpe rett på 5-6 tyskere, når en enkelt kule dreper deg ikke var for lett heller. Moro, da. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Får man ikke spillt skikkelig online ? Har bare prøvd litt jeg, mot et hylekor av franskmenn med sniperrifler.. Ikke spess festlig Værste opplevelse for meg, var å få et checkpoint rett foran den siste Tiger tanken på Hill 400.. Hadde nøyaktig 1/180 sekund på å få avfyrt en antitank før jeg var fylt opp til randen med bly Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Online Call of Duty 2 er vel like dårlig som om du skulle vilkårlig skrevet inn IP-adresser i TCP/IP for å spille mot andre. Alt er helt random, hvis ikke du bruker en liten glitch, som i alle fall lar deg bli host, men ingen andre rettigheter. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jaja... Klarte COD2 på veteran for et par, tre uker siden... Men tror du jeg fikk achievement for det...? Nope... Pokker! Må visst gjøre det på nytt! Men ellers er det et veldig bra spill! Eneste bra x360-spillet jeg har prøvd... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Prøvde COD2 på 360 på Veteran for første gang i dag, faktisk. Strevde noen timer med et av russland-brettene. Er ikke vanskelighetsgraden her nærmest pinlig? Jeg opplevde rimelig ofte å dø så godt som umiddelbart av fiendtlige skudd, uten at jeg på noen måte hadde fått sjansen til å beskytte meg mot disse. Resultatet ble en endeløs rekke med omstarter, inntil man lærte seg hvordan alle fiendene beveget seg og så videre. Men var det nå det som var meningen, da? Jeg er jammen ikke helt sikker på at det tjener spillet som helhet å gjøre alle fiender urealistisk oppmerksomme og lynraske. For øvrig synes jeg Hidden & Dangerous 2 var mye dyktigere til å gi meg følelsen av å være i krig, i det at det ikke kom en evig strøm med nazier hver gang jeg snudde på lilletåa. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hehehe, tror jeg restarta D-Day brettet ca 18736 ganger før jeg endelig hadde memorisert alle 1500 tyskerne og deres bevegelsesmønster Hvilket russland level var det du sleit med ? Det aner meg at det var en tanks inne i bildet Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Mye bedre å spille COD2 online på PC. Ingen begrensninger der. Rart egentlig, at de ikke klarte å gjøre xbox360-versjonen bedre, spesielt etter all hypen den maskinen har fått! Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Får slenge meg på her jeg også da, ferdig på veteran for ganske nøyaktig fem minutter siden Endelig sier jeg bare! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg er en veteran. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Veteran ja! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå fikk jeg litt lyst på spillet. Er det noe å anbefale eller? Hører folk syter pga online delen, men aldri hvorfor. Hva er galt? er det coop på det? Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå fikk jeg litt lyst på spillet. Er det noe å anbefale eller? Kan anbefale spillet på det sterkeste, gir deg mange timer med frusterasjon og ditto glede etter å ha klart ting på veteran, er mildt sagt rimelig hektiske noen av oppdraga.Er ikke få ganger jeg tenkte "hvordan i hule he****e skal jeg klare dette" Mange forskjellige og varierte oppdrag, virkelig moro! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Nå fikk jeg litt lyst på spillet. Er det noe å anbefale eller? Kan anbefale spillet på det sterkeste, gir deg mange timer med frusterasjon og ditto glede etter å ha klart ting på veteran, er mildt sagt rimelig hektiske noen av oppdraga.Er ikke få ganger jeg tenkte "hvordan i hule he****e skal jeg klare dette" Mange forskjellige og varierte oppdrag, virkelig moro! 5631379[/snapback] BRA! Jeg elsker frustrasjon ... EDIT: Seriøst. Endret 19. februar 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå fikk jeg litt lyst på spillet. Er det noe å anbefale eller? Kan anbefale spillet på det sterkeste, gir deg mange timer med frusterasjon og ditto glede etter å ha klart ting på veteran, er mildt sagt rimelig hektiske noen av oppdraga.Er ikke få ganger jeg tenkte "hvordan i hule he****e skal jeg klare dette" Mange forskjellige og varierte oppdrag, virkelig moro! 5631379[/snapback] Må slenge meg på her og føye meg i rekken av personer som anbefaler dette spillet. Spiller på Veteran (for å få poeng), og kan fortelle at det ikke er lett. De siste oppdragene har jeg fryktlig lang tid på. Er på andre oppdrag med amerikanerne nå. Gruer meg til jeg er ferdig med dette fantastiske spillet Kommer ganske sikkert til å spille det om igjen Onlinespillingen lagger til tider fryktlig. Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 At dere orker å spille CoD2 på XBox. Prøvde det så vidt og det var jo helt j vlig sammenlignet med PC-utgaven. Følte som alt gikk i slow-motion... Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 At dere orker å spille CoD2 på XBox. Prøvde det så vidt og det var jo helt j vlig sammenlignet med PC-utgaven. Følte som alt gikk i slow-motion... 5631647[/snapback] omfg stfu n00b Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 At dere orker å spille CoD2 på XBox. Prøvde det så vidt og det var jo helt j vlig sammenlignet med PC-utgaven. Følte som alt gikk i slow-motion... Og så? Jeg spiller på konsoll, ikke pc.Totalt uinteressant sammenligning for de som ikke spiller på pc. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 At dere orker å spille CoD2 på XBox. Prøvde det så vidt og det var jo helt j vlig sammenlignet med PC-utgaven. Følte som alt gikk i slow-motion... 5631647[/snapback] "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har spillet coop eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå