eitp Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei Jeg skal ha noen forstørrelser i 40 x 50 cm (egentlig 39 x 49 cm), men finner ingen som kopierer i den størrelsen. Noen som har noen tips? Tor Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Om du ikke finner noen fotobutikker burde du kunne få gjort det på et digitaltrykkeri eller kopianstalt. Jeg har fått trykket på bl.a. Tørrkopi (som vel ikke finnes lenger?) Endret 19. februar 2006 av bjornkn Lenke til kommentar
olemm Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 I oslo er det mange som gjør det, www.redlab.no, www.farvelabben.no, www.glansbilde.no og www.fotophono.no i alle fall. Evt. søk på google eller kvasir på Fuji Frontier, da vil det nok dukke opp noen Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Her kan du få en 30x40 kopi til en tier. Frakt kommer selvsagt i tillegg, men er det snakk om endel bilder, kan det lønne seg. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Her kan du få en 30x40 kopi til en tier.Frakt kommer selvsagt i tillegg, men er det snakk om endel bilder, kan det lønne seg. 5629630[/snapback] 50 x 75 cm til 13 € (+porto) Har du eller noen andre bestillt bilder herfra? (hvor bra/dårlige er de) Har flere bilder jeg kan tenke meg å få ut i stort format. Har vurdert Lømorks. De lager 40x50cm til 149kr (og 30x40cm til 99kr + 20x30cm til 25) Lenke til kommentar
eitp Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, da holder jeg på å laste opp bilder til www.pixum.com etter anbefaling fra "skarsk". Så får vi se om det er noe. Et tips til andre som vil prøve, er å holde totalbeløpet under 200 kroner slik at en slipper mva. Tor Lenke til kommentar
eitp Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hei! Nå har jeg nettopp sendt min tredje ordre til Pixum. Kvaliteten på bildene jeg har mottatt, er meget god, og prisen er det ingenting å si på. De har nå begynt en ny kampanjeperiode med 30x40 og 30x45-forstørrelser til 0,99 euro, altså ca. 8 kroner. Det fine her er at du kan slå av "digital optimalisering". Det fungerer sikkert greit å ha på denne funksjonen hvis du bare tømmer minnebrikka og ikke gjør noe med bildene, men hvis du har sittet og behandlet bildene dine og fått dem akkurat slik du vil ha dem, vil i hvert fall ikke jeg at en maskin skal smelle i mer farger og kontrast. Frakten kommer på ca femtilappen. Husk at hvis ordren kommer over 200 kroner, må du betale moms og gebyrer til posten. Forrige ordre kom på over 200 kroner for min del, men det var frakten som bikket det over 200,. Jeg fikk fortollingslapp fra posten, men etter å ha sendt fakturaen der frakt står spesifisert, kom bildene i posten moms- og gebyrfritt. Egentlig var det merkelig at de ikke fått med seg totalkostnaden, for den stod oppgitt utpå pakken. Hvis noen vil ha forstørrelser, ville jeg ikke nølt. Her får du over 20 forstørrelser i 30x40 eller 30x45 cm til under 200 kroner ( + frakt). Adressen: http://int.pixum.com/ Tor Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 æsj, nå var prisene gått opp til 4,99 € pr stk.. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 æsj, nå var prisene gått opp til 4,99 € pr stk.. 5803552[/snapback] Ja, så det... Rakk ikke å bestille noen. Tok for lang tid å finne fram og klargjøre bildene til "printing" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå