Foramannen av styret Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Heisann Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund. Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene. Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Heftige mengder fotsvette? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bad bena jenvlig i varmt vann med grønnsåpe i. Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Heisann Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund. Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene. Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det? På forhånd takk. 5628015[/snapback] Forsvinner vel med tida.... Kommer an på alderen din selfølgelig. Lenke til kommentar
Foramannen av styret Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Heisann Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund. Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene. Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det? På forhånd takk. 5628015[/snapback] Forsvinner vel med tida.... Kommer an på alderen din selfølgelig. 5628088[/snapback] Er 17 Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Heisann Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund. Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene. Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det? På forhånd takk. 5628015[/snapback] Forsvinner vel med tida.... Kommer an på alderen din selfølgelig. 5628088[/snapback] Er 17 5628097[/snapback] Hmm.... Då er det vel kanskje kommet for å bli. Lurer på om det er noke som heiter tette porer; altså at huden ikkje får puste. Kanskje ein fotterapeut er tingen.. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Slutt å bruk sokker vel. Sokker er bare fæle små ting som klinger til beina og samler opp skitt og fotsvette, vet du. I tillegg til det så forsvinner noen av de sporløst, eller blir hullete en om gangen. Jeg vil faktisk si at siden jeg sluttet å bruke sokker, har føttene mine fått et bedre liv! Kan ikke engang huske sist jeg svettet på føttene! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har samme problem som formannen i styret. Både varm- og kaldsvetter på bena hele tiden nesten. Er bare om morningen jeg er tørr på bena. Jo lenger ut på dagen, jo mer svett på beina Selv om det er kaldt eller varmt - svett på beina. Å vaske føttene flere ganger om dagen pleier å hjelpe, men så fort man blir varm på føttene igjen så svetter jeg Har hatt det så lenge jeg har levd. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Deodorant? eller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 en ting kan jeg si. Med slike "forhold" bør du være obs på fotsopp...sjekk bena nøye.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er dette bare når du går med sko, eller er det slik når du ikke går med sko også? Hvis det kun er slik når du har sko på deg, så kan det jo være at skoene du bruker ikke puster. Hvis det er slik når du går med bare sokker så tror jeg ikke det er så mye å gjøre med selve svettingen. Du kan jo stikke og høre med en lege. Lenke til kommentar
betty Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Aluminiumsklorid 25% https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...otsvette&st=120 Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sliter med det samme som trådstarer. Er det noen spesielle sokker som hjelper? Jeg har prøvd en del Ulvang sokker, men det hjelper ikke helt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Aluminiumsklorid 25% https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ette&st=120 Aluminumsklorid har en god effekt - ja, men som alt medisinsk , så minsker effekten over tid. aluminiumsklorid vil derfor ikke være en god varig løsning. Nye sko, andre sokker, lege - evnt fotsopp, feil. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Uff, sliter med dette selv (selv om det ikke ser ut som jeg har det like ille), spesielt slitsom er det når jeg skal sove; må dra dyna vekk fra føttene for å slippe den klamme følelsen. Er helt fin ellers, er bare synd at skoene må skiftes ofte. Endret 24. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg mener jeg så på ett eller annet TV program at å bade beina kar med Te poser ville hjelpe mot vond lukt, samtidig som det tørket beina litt og gjorde at de ikke svettet like mye? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Neste gang du kjøper elektronikk eller annet, ta vare på de små silica-gel posene. og stapp en i hver sko :!: Har ikke prøvd det selv, men det kan jo godt hende at det funker? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Neste gang du kjøper elektronikk eller annet, ta vare på de små silica-gel posene. og stapp en i hver sko :!: Har ikke prøvd det selv, men det kan jo godt hende at det funker? Nei, det funker ikke. hehe, jeg prøvde engang med brødposer og strips og gaffa teip. Lukta kom gjennom :S Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Å tette igjen med brødpose vil vel bare forårsake enda mer fuktighet/svette som igjen ikke kommer noensted og dermed bygger seg enda mer opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå