intelli-musa Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Når jeg går inn på prisguiden og trykker på en vare så kommer det en helt hvit skjerm, dette skjer uansett hva slags vare jeg trykker på... Hva skjer!!?? Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Prisguiden funker fint her, har ikke merket noen feil av noe slag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ingen problemer oppstår her heller. Hvilken nettleser benytter du? Prøv å tømme cache for så å laste siden på nytt. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Jeg bruker Opera... Tømt cachen og alt men det fugerer ennå ikke Men alt fugerer som det skal når jeg bruker IE, hva er galt? Edit: Funnet ut at alt fungerer som det skal når jeg ikke er logget inn i prisguiden , men med en gang jeg logger inn så får jeg hvit skjerm når jeg skal gå inn på et produkt!! Endret 18. februar 2006 av intelli-musa Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kan du gi meg en link til hvor du opplever dette? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg får samme problem. Funker ikke med hverken IE eller Firefox. Det virker av en eller annen grunn når jeg ikke er logga inn. EDIT: Her har du en link. Endret 19. februar 2006 av andy15 Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har akkurat samme problemet. Får ikke frem et eneste produkt i prisguiden. Denne siden virker, men hvis jeg skal se på et spesifikt produkt får jeg bare opp en hvit side slik som denne. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har også det samme problemet. På noen tider av døgnet virker alt som det skal, mens til andre tider kommer jeg ikke inn i prisguiden og får som tidligere nevnt bare en hvit skjerm. Det er slik med både IE, Opera og Firefox! Lenke til kommentar
amund Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, fungerer dette nå? Det virker som om feilen kun skjer når man er innlogget. Kan dere poste en URL til et produkt som lager problemer? Det er kun produktsiden som skaper trøbbel her, ikke sant? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei, fungerer dette nå? Det virker som om feilen kun skjer når man er innlogget. Kan dere poste en URL til et produkt som lager problemer? Det er kun produktsiden som skaper trøbbel her, ikke sant? Mvh, Amund 5630358[/snapback] Hvis du ser posten jeg skrev tidligere ser du en side som virker og en som ikke gjør det. Alt virker fint helt til man skal se på et produkt. Edit: ingen produkter lar seg vise. Endret 19. februar 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Nå fungerer alt som det skal her, selv om jeg er logget inn... Har dere som styrer med prisguiden fikset på noe eller? Edit: 200 Innlegg, jippi Endret 19. februar 2006 av intelli-musa Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå fungerer alt som det skal her, selv om jeg er logget inn...Har dere som styrer med prisguiden fikset på noe eller? Edit: 200 Innlegg, jippi 5630722[/snapback] Nå virker det hos meg også. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå virker det for meg også, men som jeg nevnte tidligere så varierer tilgangen veldig i løpet av døgnet, slik har det vært den siste uken nå tror jeg (ikke lenger hvertfall) Håper den holder seg stabil nå Lenke til kommentar
aemil Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, tror du har rett i at det varierer mye, for nå får jeg samme problemet igjen. I går kveld fungerte det fint. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nå virker den ikke for meg heller. Vet noen på teknisk hva problemet skyldes? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Vi er obs på problemet og vil få det løst i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Vi er obs på problemet og vil få det løst i løpet av morgendagen. 5638332[/snapback] Meget gode nyheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå