boyom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har planer om å kjøpe Qpad Gamer LowSense GATE01 Får jeg med glidz da eller må jeg kjøpe utenom? Lenke til kommentar
Geita Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Har planer om å kjøpe Qpad Gamer LowSense GATE01 Får jeg med glidz da eller må jeg kjøpe utenom? 5627945[/snapback] QPad Glidz må kjøpes separat, med mindre det står noe annet på nettbutikken.Det er en god matte. Jeg hadde den selv, men den ble for glatt. Buker G5 + Steelpad QcK+ nå. Konge EDIT: Liiitt småfeilpostet kanskje? Endret 18. februar 2006 av craaash Lenke til kommentar
boyom Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Hehe.. spiller jo cs da! så det virka passeli Har en Steelpad s&s og bruker mx518, men matta begynner å bli slitt i mitten. Har tenkt å kjøpe på komplett.no! Viss det er noen som har erfaring med å få glidz med på qPaden/ikke få med, så svar på forumet Lenke til kommentar
Geita Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hehe.. spiller jo cs da! så det virka passeli Har en Steelpad s&s og bruker mx518, men matta begynner å bli slitt i mitten. Har tenkt å kjøpe på komplett.no! Viss det er noen som har erfaring med å få glidz med på qPaden/ikke få med, så svar på forumet 5628011[/snapback] Hehe..Da kan du sende mail/ringe til Komplett.no. Eller høre på butikkene du (kanskje) blir tipset om i denne tråden, visst den blir flyttet. Jeg handlet QPad Gate01 hos Databutikken.com og fikk ikke Glidz. Bestilte Glidz hos Komplett.no, men fikk ikke QPad Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Feilpostet i "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Counter-Strike" Flyttes til "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå