Gå til innhold

Hvilke bil/racingspill vil du anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OT:

Har du noen andre bilspill en LFS egentlig? Blir bare litt lei av at du alltid skal rakke ned på alle andre spill bare fordi de ikke realistiske nok for deg. Kom med noen bevis hvis du har det. Til din informasjon så finnes det ingen biler som heter UF 1000 eller XF GTR.. så det er vel begrenset hvor realistisk LFS får blitt.

 

niks, men jeg har prøvd demoer av de fleste og var ikke særlig imponert av de.

 

LOL, ok, beklager men grunnlaget ditt for å dømme andre bilspill nedeom og hjem er: NULL.

 

Jeg har bare testa demoen av Quake 4, og den var mildt sakt elendig. Men det er ikke det samme som at selve spillet er elendig. Jeg går ikke ut og sier "Ikke prøv Q4, det er elendig. Har bare testa demoen, men den er dårlig, så da er spillet dårlig".

 

En demo er en demo. Og det er ikke alltid den viser spillet på en rettferdig måte. Noen ganger må du bare ta en sjangse selv om demoen var litt svak.

 

Å kalle GTR for arkade morro blir i mine øyner bare feil når du ikke har testa noe annet enn demoen. Du har testa LFS, thats it. Hold deg til det og ikke døm andre spill som urealistisk når du ikke har testings grunnlaget som kreves.

 

GTR er meget bra, realistisk og krevende som alle Sim bil spill er. Det krever trening og testing før du slår deg til ro med en stil du er vant med. Derfor kan du ikke bedømme spillet ut etter demoen.

Lenke til kommentar

Om proffesjonelle soldater sa at det er OK å drepe mannen i gata, har du grunnlag for å gjøre det samme?

 

Du kan ikke legge grunnlag for å dømme andre bilspill ned på det grunnlaget at andre "proffesionelle" gjør det.

 

Det er dine erfaringe som gjelder, ikke andres, og når du poster her og dømmer dem ned, så tror jo alle at du selv har testa det og har et meget gdt grunnlag, noe du ikke har.

 

Desverre, slik funker det ikke. Jeg kan ikke dømme andre spill nedeom og hjem fordi jeg leste en omtale på gamespot. Jeg må ta stilling til det jeg har prøvd å gi grunnlag utfra det. Ikke noe annet.

Lenke til kommentar

oioi.... blei "litt" OT her nå :p

 

Men har kommet en del forslag her ja. Juiced har jeg prøvd før, og var ganske fornøyd, men er litt lei av den typen (streetracing), Colin McRae Rally er jo også en ganske flott serie. Spilte de spillene en del før, og har hatt en del gøye spilltimer med de :D

 

LFS virker også ganske gøy, og er det spillet jeg har mest lyst til å prøve, men har egentlig mest lyst på rallyspill.

 

Hvor mye krever de forskjellige spillene?

 

Specs kan dere se i profilen ;)

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
LFS virker også ganske gøy, og er det spillet jeg har mest lyst til å prøve, men har egentlig mest lyst på rallyspill.
LFS har litt rally. Ikke så mye, 3 spesialversjoner av noen andre baner
Hvor mye krever de forskjellige spillene?
LFS krever i hvertfall ikke stort. får 100-150 FPS med dette:
- alt in-game på max.
- 1280x1024
- AA: 6xT3
- AF: 16x Quality

Specs i profil

Lenke til kommentar

Må litt Off topic her:

 

Sitter på et wingman formula GP ratt og det funker absolutt ikke i LFS (noe som irriterer meg grønn). Får ratte til å virke, men gass og bremse funker ikke. Verken kombinert eller ei. Enten funker bremsa, eller så funker gassen. Men gassen og bremsa kan ikke funke samtidig. Any tips?

Lenke til kommentar

Track Mania er et litt spesielt bilspill som går ut på å kjøre gjennom en bane med forskjellige utfordringer sånn som hopp, looper og andre ting på kortest mulig tid. Det finnes mange forskjellige versjoner av spillet. For eksempel Sunrise, Sunrise eXtreme, Nations og Originalen.Track Mania Nations er en gratisversjon som du kan spille online med. Det er mange norske servere og spillere. Kult spill med utfordringer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Min FPS i LFS står fast og fint på 85 (kjører spillet på 1280x1024x32x85), og det er med alt instillinger på fullt og 8xaa og 16xaf..

LFS krever veldig lite av pc'en din.

5631476[/snapback]

 

hvis du burner mye så krever røyken en del.. husker jeg spilte det på 2048 oppløsning fint :p og jeg har 9600xt :)

 

edito delamanico: leifuzicolla

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Må litt Off topic her:

 

Sitter på et wingman formula GP ratt og det funker absolutt ikke i LFS (noe som irriterer meg grønn). Får ratte til å virke, men gass og bremse funker ikke. Verken kombinert eller ei. Enten funker bremsa, eller så funker gassen. Men gassen og bremsa kan ikke funke samtidig. Any tips?

5631536[/snapback]

 

Mener du at du kun kan ha 1 pedal nede om gangen, så er det likt her.

Enten så bremser jeg, eller så gir jeg gass.

Kan ikke gjøre begge deler på likt.

Er ikke alle pedaler som støtter det..

Lenke til kommentar
Track Mania er et litt spesielt bilspill som går ut på å kjøre gjennom en bane med forskjellige utfordringer sånn som hopp, looper og andre ting på kortest mulig tid. Det finnes mange forskjellige versjoner av spillet. For eksempel Sunrise, Sunrise eXtreme, Nations og Originalen.Track Mania Nations er en gratisversjon som du  kan spille online med. Det er mange norske servere og spillere. Kult spill med utfordringer. :thumbup:

5631589[/snapback]

Støtter denne. Trackmania Nations er et veldig bra bilspill, og det er gratis! Problemet er at det er litt for vanedannende. :)

Lenke til kommentar
Track Mania er et litt spesielt bilspill som går ut på å kjøre gjennom en bane med forskjellige utfordringer sånn som hopp, looper og andre ting på kortest mulig tid. Det finnes mange forskjellige versjoner av spillet. For eksempel Sunrise, Sunrise eXtreme, Nations og Originalen.Track Mania Nations er en gratisversjon som du  kan spille online med. Det er mange norske servere og spillere. Kult spill med utfordringer. :thumbup:

5631589[/snapback]

Støtter denne. Trackmania Nations er et veldig bra bilspill, og det er gratis! Problemet er at det er litt for vanedannende. :)

5632472[/snapback]

 

hehe.. ja har hatt det inne i mange måneder.. men bare testa,, i dag kjeda jeg meg og testa og ble sittende i mange timer :)

Lenke til kommentar
Må litt Off topic her:

 

Sitter på et wingman formula GP ratt og det funker absolutt ikke i LFS (noe som irriterer meg grønn). Får ratte til å virke, men gass og bremse funker ikke. Verken kombinert eller ei. Enten funker bremsa, eller så funker gassen. Men gassen og bremsa kan ikke funke samtidig. Any tips?

5631536[/snapback]

 

 

 

Kan hende jeg brenner meg nå, men jeg tror ikke rattsetted ditt kan ha separate pedaler.

 

 

 

Når du går i kontroller options og du bremser og gasser skal du kunne se to søyler som beveger seg om du har satt pedalene som separate.

Hvis det gjør det klikker du på "gass" knappen også trykker du på knappen ved siden av den søyla som rører seg når du gir gass, og det samme med bremsen når du bremser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...