Gå til innhold

Hvilke bil/racingspill vil du anbefale?


Anbefalte innlegg

Hei. Begynner å bli litt lei av å bare løpe rundt å blåse ut hjernemassen til diverse skapninger nå, og tenkte dermed jeg skulle begynne å spille no bilspill igjen.

 

Jeg lurer dermed på hvilke du vil anbefale, og gjerne hvorfor også.

 

Rallyspill er hovedfokuset her, men andre er også mulige.

 

Har runda Most Wanted for ikke så altfor lange stunda siden, så det er dermed uaktuelt.

 

Takker for evt. svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Richard Burns Rally er alltids en mulighet, også har vi jo LFS(som jeg er stooor fan av :w00t: ). Hvis du heller er ute etter litt simpel arkade-morro, har vi jo GTR, GT Legends og rFactor.

5627911[/snapback]

 

Neimen er du LFS fan, viste jeg ikke :roll:

 

Å kalle GTR for arkade blir nå litt drøyt. Inneholder fra arcade til realistisk kjøring. Og ja, selv om LFS er realistisk, kan GTR også være det. Yup, det er sant, 2 spill kan faktisk være realistisk uten å forstyrre balansen.

 

Richard Burns rally er vel det mest realistiske rally spillet du kan få tak i. Jeg anbefaler at du også har et ratt, siden det krever ganske stor kontroll ovenfor finjustering ved bruk av bremse/gass. Det beste er å ha et ratt med clutch og god girings muligheter, siden automatisk giring i rally ikke er å foretrekke (endte på ræva ut i grøfta og ødela understelle totalt pga automatgir som ikke ga meg det jeg trengte).

 

Flatout er morsomt som destrution spill og inneholder kanskje en liten bitte liten smule realisme, dog jeg har bare lest det og venter fremdeles på å finne den.

Lenke til kommentar
Hei. Begynner å bli litt lei av å bare løpe rundt å blåse ut hjernemassen til diverse skapninger nå, og tenkte dermed jeg skulle begynne å spille no bilspill igjen.

 

Jeg lurer dermed på hvilke du vil anbefale, og gjerne hvorfor også.

 

Rallyspill er hovedfokuset her, men andre er også mulige.

 

Har runda Most Wanted for ikke så altfor lange stunda siden, så det er dermed uaktuelt.

 

Takker for evt. svar ;)

5627788[/snapback]

Hvis du har ratt bør du prøve GTR, jeg har spillt det ett års tid nå og det er fortsatt mye morro i det! Det er riktig som bear^ sier, RBR er nok det beste rally spillet der ute. Bare husk på å skaff deg et tastatur som tåler noen slag og spark, det kan fort bli mye av det etter at du har kjørt ut i skogen X antall ganger :)

Richard Burns Rally er alltids en mulighet, også har vi jo LFS(som jeg er stooor fan av :w00t: ). Hvis du heller er ute etter litt simpel arkade-morro, har vi jo GTR, GT Legends og rFactor.

5627911[/snapback]

OT:

Har du noen andre bilspill en LFS egentlig? Blir bare litt lei av at du alltid skal rakke ned på alle andre spill bare fordi de ikke realistiske nok for deg. Kom med noen bevis hvis du har det. Til din informasjon så finnes det ingen biler som heter UF 1000 eller XF GTR.. så det er vel begrenset hvor realistisk LFS får blitt.

Lenke til kommentar
Har du noen andre bilspill en LFS egentlig?
niks, men jeg har prøvd demoer av de fleste og var ikke særlig imponert av de. Dessuten er jeg ikke videre glad i Starforce, men det er en helt annen sak :whistle:
Til din informasjon så finnes det ingen biler som heter UF 1000 eller XF GTR.. så det er vel begrenset hvor realistisk LFS får blitt.
No shit sherlock!

3 ting:

1. Utviklerne er 3 privatpersoner, ergo har de ikke råd til linsensen på ekte biler(og i hvertfall ikke "rettighetene" til å kræsje de)

2. RealISTISK!. Slår du opp i ordboka står det vel noe sånt som: "Etteraper virkeligheten", altså må det ikke være helt 100% likt for å funke.

3. LFS er ikke halvveis i utviklingsprosessen engang, og allerede så syns jeg(mulig jeg er litt fanboy her :p ) det banker livskiten ut av de andre såkalte simulatorene.

Lenke til kommentar

Enig med deg der tordenflesk. Bra grafikk også til å være et slikt prosjekt. Desutten eier det alle spill i fysikk og realisme. Litt usaklig da bilen glir litt mye men men.....slår f.eks spill som need for speed...der du kan lukke øya og bare holde gassen så vinner du :!:

 

Og til den idioten oppå der......"ingen biler som heter ...." neivell.....men har du over 10 i IQ så ser du hva de bila ligner på.....så hva fan betyr et navn. Det er som tordenflesk sier......lisenser på slikt er dyrt for private utviklere.....

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Har du noen andre bilspill en LFS egentlig?
niks, men jeg har prøvd demoer av de fleste og var ikke særlig imponert av de. Dessuten er jeg ikke videre glad i Starforce, men det er en helt annen sak :whistle:
Til din informasjon så finnes det ingen biler som heter UF 1000 eller XF GTR.. så det er vel begrenset hvor realistisk LFS får blitt.
No shit sherlock!

3 ting:

1. Utviklerne er 3 privatpersoner, ergo har de ikke råd til linsensen på ekte biler(og i hvertfall ikke "rettighetene" til å kræsje de)

2. RealISTISK!. Slår du opp i ordboka står det vel noe sånt som: "Etteraper virkeligheten", altså må det ikke være helt 100% likt for å funke.

3. LFS er ikke halvveis i utviklingsprosessen engang, og allerede så syns jeg(mulig jeg er litt fanboy her :p ) det banker livskiten ut av de andre såkalte simulatorene.

5628875[/snapback]

 

Jeg er klar over at de ikke finnes på ordentlig, poenget mitt var at når de ikke finnes så kan du ikke si at det får blitt 100% realistisk.

Simbin jobbet jo gratis før (med GTR 2002) og da fikk de et ok resultat som virket realistisk nok. Fysikken hadde de sannsynligvis lagd ettersom det de synes føltes riktig, sikkert slik produsentene av LFS arbeider nå. Men når de ble et selskap og slapp GTR så kunne du klart merke forskjellen siden de hadde hatt tilgang til nøyaktig informasjon både fra baner og biler, noe de ikke hadde kunnet fått til når de jobbet for seg selv og ikke hadde ressurser til noe slikt.

 

Jeg vil ikke være GTR fanboy her, det har endel feil fremdeles, men jeg prøver bare å få sagt at det nok er et av de mest realistisk spille du får kjøpt, og ikke kun et arcade spill slik som du utga det for etter å såvidt ha prøvd demoen. Jeg sier heller ikke at LFS er et dårlig spill, det er bare en annen type spill, alle har forskjellig smak.

Lenke til kommentar
Richard Burns Rally er alltids en mulighet, også har vi jo LFS(som jeg er stooor fan av :w00t: ). Hvis du heller er ute etter litt simpel arkade-morro, har vi jo GTR, GT Legends og rFactor.

5627911[/snapback]

 

Tenkte å skaffe meg dette spillet her en dag, hadde hørt mye bra om det. Så jeg lastet ned en demo, som da var en alpha? Fant mange mangler i modellene på spillet, deriblandt felgene på bilene var borte. Kun løse dekk i luften, som svevet stolt over veien.. ;) Er dette pga at det er alpha versjon?

Lenke til kommentar
Tenkte å skaffe meg dette spillet her en dag, hadde hørt mye bra om det. Så jeg lastet ned en demo, som da var en alpha? Fant mange mangler i modellene på spillet, deriblandt felgene på bilene var borte. Kun løse dekk i luften, som svevet stolt over veien.. ;) Er dette pga at det er alpha versjon?
nei, bare sett opp graffikken til max. så skulle det bli borte.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...