Betenkt Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei! Bruker Telenor, Djuice Magnum. Lurte på hvordan dette med måneder er. Eks. reg. abb. 15.feb. går de 100 gratis SMS'ene ut 28. feb. eller 15. mars? Tenker mest på dette med gratis MMS og WAP og vil vite når jeg skal slutte å gå helt amokk! SVAR FOORT! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 1 mnd fra den dagen abb. blir registrert på gratis greiene! Men regningene kommer vel regelmessig! Det samme med SMS, du får 100 nye 1 gang i mnd, en fast dato! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Slik: Gratis WAP og MMS fra kjøpdato til samma dato neste måned 100 gratis SMS, telefonregning osv. kommer hver måned? Da sier jeg det sånn! Vis ikke, gi beskjed! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Var det hvertfall på meg! Du kan logge inn å sjekke "påløpende faktura" hos telenor på nettet.. Så er du usikker, så gjør dette da mars måned har begynt! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Japp! TUUUUSEN takk for hjelpa! Lenke til kommentar
AngryKid Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hehe. :-D Godt å høre at det er klarheter rundt dette. Djuice ekstrapakken får du en gang, og denne varer fra kjøpsdato og en mnd fram i tid, til samme dato neste mnd. Inkluderte sms resettes den 1 i hver mnd, uavhengig av når abo ble startet. Lenke til kommentar
King_Kong Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 gratis meldingene går fra 1ste hver måned uavhengig av dato for betalt regning, registrering ol... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 gratis meldingene går fra 1ste hver måned uavhengig av dato for betalt regning, registrering ol... 5645093[/snapback] correct! samme med mitt youngtalk abbo, jeg registrerte sånn ca mitt i måndten. men får påfylling den 1. hver månede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå