Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Burnout nettverksparty i Ulsteinvik "sunnmøre"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
begrunn hvorfor, det har jo seg slik at det er ikje alle som sitter på internet heletida da.

5628485[/snapback]

Nei, alle sitter jo å spiller singleplayer spill på LAN. :roll:

10mbit er alt for lite for et LAN med 88 personer.

5629778[/snapback]

det er stor forskjell på internt nettverk og INTERNETT

internt er det gbit på noen bord, og 100 på resten. noe som er normalt. dei fleste har ikkje gbit nettverkskort, så derfor trengs ikkje det mer enn 100mbit nettverk.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
begrunn hvorfor, det har jo seg slik at det er ikje alle som sitter på internet heletida da.

5628485[/snapback]

5629778[/snapback]

internt er det gbit på noen bord, og 100 på resten. noe som er normalt. dei fleste har ikkje gbit nettverkskort, så derfor trengs ikkje det mer enn 100mbit nettverk.

5635197[/snapback]

det var altså ingen som kunne svare på dette altså? hmmm.

Men no er det snart klart for nytt BurnOut Nettverksparty samme sted.

100kr inngangspenger.

sted Ulsteinvik, vikholmen

Tid: 7.9. April.

http://www.nettverksparty.com/table_new/visparty.php?pid=40

Lenke til kommentar

5628485[/snapback]

5629778[/snapback]

5635197[/snapback]

det var altså ingen som kunne svare på dette altså? hmmm.

http://www.nettverksparty.com/table_new/visparty.php?pid=40

5758381[/snapback]

Ja oho, du er kjempetøff som skrev et innlegg som ingen har orket å svare på før nå. Evt. har ingen orket å lese tråden engang.

På de LAN'a jeg har vært på, er det sjeldent at folk spiller på de serverne som er satt. Derimot spiller folk over internett, enten ved å mix'e med hverandre og spille PCW'er, eller ved å spille på samme public server. Og de fleste sitter også å laster ned mens de er på LAN. Jeg mener fortsatt 10mbit er ALT for lite for 88stk.

Og jeg vet godt at det er stor forskjell på lokal nettverk og internett. Dessuten har ingen sagt noe om det lokale nettverket, så "derfor trengs ikkje det mer enn 100mbit nettverk" var ganske unødvendig sagt.

Lenke til kommentar

yahy... good :D du kommer sikkert til å høre meg banne å skrike, å klage på crewet :p hehe, standar meg. hehe, neida :p

du kommer til å sitte nærme meg erling. (håper du ikkje e en av di som kun spiller wow) for di kan godt dra seg hjemm etter min mening :tease:

Endret av vegis
Lenke til kommentar
unskyld meg men kor e informasjon? den internett sia er er veldi dårlig. står ingeting om informasjon. men vist dere ein gang tenkte dere og sjå på ei ordentlig lan party side så visit the discovery of 2006

pm for meir info

5842775[/snapback]

hva f*** e de du snakker om? :dontgetit:

Hva mer info skal liksom være på den siden, bare du vet hvor lanet skal være, pris, og bordreservering, så er det en grei nok side.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
10mb / 88 stk ? :S

5627702[/snapback]

10mbit / 88stk = 0,11mbps pr person

Ta en titt på TG (The Gathering), 1gbit / 5500stk = 0,18mbps pr person.

5845906[/snapback]

mhm, og dessuten, så er det ikkje alle som bruker internett heletiden, noe etter min mening man faktisk ikkje skal gjøre på LAN.

Lenke til kommentar
10mb / 88 stk ? :S

5627702[/snapback]

10mbit / 88stk = 0,11mbps pr person

Ta en titt på TG (The Gathering), 1gbit / 5500stk = 0,18mbps pr person.

5845906[/snapback]

VEL.. stor forskjell der egentlig.. har du vært på TG før ? prøvd å laste ned/spille på nettet ? vi satte opp egen CS server der.. hadde VT server.. spillte med folk fra sverige.. og ALLE hadde under 15 i ping..

På et lokalt lan, der det er ca. 75-80 stk. er det 20-40 mbit.. Det er dårligere hastighet der, så generelt enn på TG!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...