Gaston Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei Jeg har en trådløs "GIGABYTE" ruter, men den vil ikke koble til internett. Når jeg går inn på ruteren og trykker Smart Setup (den identifiserer hva jeg har for meg selv) så står det at jeg har Static og så blir jeg bedt om å trykke inn WAN IP, WAN Nettverksmaske og gateway. Jeg har ikke Static! Jeg har PPPoe innstillinger. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 kan du ikke endre dette manuelt i stede for å kjøre smart setup? de fleste routere er bortimot plug & play, eneste er vanligvis noen få enkle innstilller. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 kan du ikke endre dette manuelt i stede for å kjøre smart setup? de fleste routere er bortimot plug & play, eneste er vanligvis noen få enkle innstilller. 5627730[/snapback] Jo, jeg kan det, men jeg kommer ikke på nettet med det. Jeg skrev inn passord og brukernavn på PPPoe innstillingene, og den restarta, men jeg kom ikke på nett. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har vært en god ide å fortelle hvilken leverandør du har og om du har modem eller router fra før, isåfall hvilke type. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Har vært en god ide å fortelle hvilken leverandør du har og om du har modem eller router fra før, isåfall hvilke type. 5627769[/snapback] Jeg har LOS, omtrent likt Telenor. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå finnes det noe som heter static PPPoE og dynamisk PPPoE . Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du har satt modemet i bridge modus, og forsøker å kjøre PPPoE oppkobling fra routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå