BigJackW Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei Jeg lurer på hvor mye som skal til før en CPU rett og slett smelter?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det skal litt til tror jeg, starta pcen i går og glemte å plugge inn kontakten til vann-pumpa mi. Så når jeg kom inn i windows så var den på 38 grader idle, jeg er vant med 22-24grader, så jeg kjente på pumpa, den var jo kke slått på Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg har ca 40ºC i load med Vifte. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 En Athlon XP, som du har, tåler nok endel. Du må vel rundt 80-90*C før det er fare. Athlon 64 av nyere typer, er ikke fullt så gode, men 60*C er ikke noe problem (dog er det litt høyt). Pentium 4 har jeg ikke så mye peiling på, men en Prescott er vel på ca. samme nivå som en Athlon XP. 40*C i load med vifte er veldig bra til en XP å være, vanligvis er den rundt 10-15 grader høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå