-mads Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva er forskjellen(e) på Microsoft Windows XP Professional og Microsoft Windows XP Home Edition? Tenker på vesentlige forskjeller som f.eks. oppkobling til trådløse nettverk og lignende. Helt til slutt; DETTE ER IKKE NOE JEG HAR PEILING PÅ! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg vet at i XP Home kan du ikke koble deg opp mot et domene, bare Arbeidsgruppe, men i XP Pro kan du koble deg til begge deler: (Kun en av gangen). Hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg vet at i XP Home kan du ikke koble deg opp mot et domene, bare Arbeidsgruppe, men i XP Pro kan du koble deg til begge deler: (Kun en av gangen). Hvis du skjønner hva jeg mener. 5627372[/snapback] Nei egentlig så skjønte jeg ikke det... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Okei. Du vet hvis du høyreklikker på min datamaskin»egenskaper»datamaskinnavn. Der kan du velge om du vil være medlem i et domene eller en arbeidsgruppe. Det valget om å være medlem i et domene har du ikke i Win XP Home, men det har du i Win XP Pro. I Win XP Pro har du også valget å være medlem i en arbeidsgruppe, som er det eneste valget i win xp home. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Okei. Du vet hvis du høyreklikker på min datamaskin»egenskaper»datamaskinnavn. Der kan du velge om du vil være medlem i et domene eller en arbeidsgruppe. Det valget om å være medlem i et domene har du ikke i Win XP Home, men det har du i Win XP Pro. I Win XP Pro har du også valget å være medlem i en arbeidsgruppe, som er det eneste valget i win xp home. 5627398[/snapback] Hva har det å si i bruk..? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg tror Mads trygt kan kjøpe XP Home. Den har alt en vanlig hjemmebruker trenger. Alt vesentlig som trådløse nettverk er tatt vare på i Home versjonen. Home mangler endel avanserte funksjoner på nettverk og sikkerhet som de fleste hjemmebrukere ikke trenger. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 De aller fleste trenger aldri mer enn home versjon, det er hovedsaklig nettverksmuligheter som andre nevner (som de aller fleste aldri noengang vil bruke) og mulighet for dvd-ram såvidt jeg har forstått... Lenke til kommentar
-mads Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Ok, jeg er beroliget... Bare én ting, hva er dvd-ram?!? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Webopedia kan få svare på den.. Selv har jeg aldri brukt dvd-ram, tror ikke jeg kjenner noen som har det heller.. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Webopedia kan få svare på den..Selv har jeg aldri brukt dvd-ram, tror ikke jeg kjenner noen som har det heller.. 5627630[/snapback] Takk webopedia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå