Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?


anietsoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok greit drit i salgstallene. Men eminem har både stort talent for tekster og han har en bra stemme.

 

Er trøtt i huet orker ikke finne noen quotes.

 

Men sanger som: Role Model, Guilty Conscience, The way I am, Criminal, Marshall Mathers, Stan, egentlig hele The Marshall Mathers Lp albumet.

Også bra sanger fra Eminem show som: Say What you say, soldier og Hailies Song(som er mer en lovesong en rap sang:P)

 

Vanskelig å forklare hvorfor eminem er best.

 

Gi meg et album som kan sammenlignes med The Marshall Mathers Lp albumet.

 

 

TIL Enigma123: Opaloka Yo skjer a lenge siden as.

Lenke til kommentar
Tror du ikke tråden er oppe igjen !? :O  Ble litt forvirra med en gang jeg så emnetittelen igjen.. Hmm, laget ikke jeg en slik tråd en gang?

 

Har nok litt annerledes syn i dag! Synes jo Eminem er veldig flink, men favorittene i dag er kanskje Nate Dogg eller Snoop Dogg ! :)

7676102[/snapback]

De er fettere er de ikke?

 

 

Btw jeg som bumpa tråden:P

Lenke til kommentar
Argh. Slutt å kalle 90-tallet for old school. :)

7676079[/snapback]

Fra 90 og tidligere. Altså 80/70-tallet.

 

men favorittene i dag er kanskje Nate Dogg eller Snoop Dogg ! 

Vis meg en sang der han rapper.

 

Gi meg et album som kan sammenlignes med The Marshall Mathers Lp albumet.

Skal gi deg et bedre album jeg - The Slim Shady LP :p

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

nå har ikke jeg lest hele tråden, men Eminem har blitt komersiell, og tenker mer på salg enn det han stod for tidligere.

 

eminem var kanskje den beste, og en av de "hardcore"(nesten som 2Pac) rapperene, men som f.eks metallica har han gått fra å konsentrere seg om det han liker til det flest liker.

 

at han er hvit har vært en stor fordel for han, mer medie-omtale og gratis PR...

 

men jeg liker fortsatt musikken hans, selv om det har gått ned drastisk på kvaliteten(i følge meg da, sikkert MANGE som ikke er enige)

 

edit: tenkte jeg skulle ta med at jeg var fan av han siden den første sangen han har lansert, nå er han bare en av de jeg hører en del på(tidligere sanger fra han), er generellt fan av rap og musikk

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Eminem er en talentfull artist. Han skriver kontroverielle sanger og er flink til å rappe, han har en god flow. Han er litt annerledes enn mange av de andre mainstream hipHop og R&B artistene, han var i hvertfall et svært friskt pust da han kom.

Irriterer meg at han er med på Akons låt "Smack That", som kanskje er det mest ufordragelige, idiotiske og patetsike vrøvlet av en sang jeg noen gang har hørt.

 

Edit, Slim Shady LP ftw.

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar
nå har ikke jeg lest hele tråden, men Eminem har blitt komersiell, og tenker mer på salg enn det han stod for tidligere.

 

eminem var kanskje den beste, og en av de "hardcore"(nesten som 2Pac) rapperene, men som f.eks metallica har han gått fra å konsentrere seg om det han liker til det flest liker.

 

at han er hvit har vært en stor fordel for han, mer medie-omtale og gratis PR...

 

men jeg liker fortsatt musikken hans, selv om det har gått ned drastisk på kvaliteten(i følge meg da, sikkert MANGE som ikke er enige)

7676225[/snapback]

 

 

Godt å se flere som har skjønt det. :)

Lenke til kommentar
Eminem er en talentfull artist. Han skriver kontroverielle sanger og er flink til å rappe, han har en god flow. Han er litt annerledes enn mange av de andre mainstream hipHop og R&B artistene, han var i hvertfall et svært friskt pust da han kom.

Irriterer meg at han er med på Akons låt "Smack That", som kanskje er det mest ufordragelige, idiotiske og patetsike vrøvlet av en sang jeg noen gang har hørt.

 

Edit, Slim Shady LP ftw.

7676227[/snapback]

Smack that, shake that osv. Fy faen det er så idiotisk. Hvis han fortsatt har det i seg så bør han skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...