Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?


anietsoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meninger om Eminem!? Jeg syns sangene er utrolig bra, og tekstene har faktisk en mening.. Iallfall de siste han har lagd!!

 

Tenk så fuckings mange negere det er som rapper, og den ene hvite, er sannsynligvis verdens mest kjente..! Syns dere det er fortjent?

Alle må iallfall innrømme at han har hatt en utrolig tøff oppvekst, og har kommet veldig langt i livet..

5627300[/snapback]

 

han er flink ja men er mange som er mye bedre enn han. hvit eller svart har ikke noe å si mener jeg. syns Nana er mye bedre enn han og 2 pac. nana har mye bedre tekster, samme gjelder 2 pac.

 

og så må du huske at eminem har kun mørkhudet folk rundt seg. de som fikk han der han er nå

Lenke til kommentar
Necro er jo knall, i omtrent ett kvarter av gangen. :D

7673364[/snapback]

Ja han er digg han.

 

 

I was walking in the park, in the noon

When I saw her, she was beautiful

Like a flower in the summer, what a bummer

I wish I could talk to her, I got my nerve up

And then I started to walk to her

I said, hello, she said, hi

I said,You're so beautiful, won't you be mine?

She was beautiful, she was beautiful

She was beautiful, oh she was beautiful

Now we're in my house, I took the pants off the wench

The fuckin' bitch had syphilis, I cracked her in the face with a wrench

Now she's on the floor, like a dirty whore, reaching for the door

I bashed her in the face some more, you fuckin' cunt

I'll teach you to disease people

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Meninger om Eminem!? Jeg syns sangene er utrolig bra, og tekstene har faktisk en mening.. Iallfall de siste han har lagd!!

 

Tenk så fuckings mange negere det er som rapper, og den ene hvite, er sannsynligvis verdens mest kjente..! Syns dere det er fortjent?

Alle må iallfall innrømme at han har hatt en utrolig tøff oppvekst, og har kommet veldig langt i livet..

5627300[/snapback]

 

 

Lol...noe sier meg at du ikke kan ha hørt mye rap. Hørt om f.eks: 2pac, Imortal tecnique, Lupee Fiasco, Dr. Dre(han som oppdaget Eminem), Jay Z, Diabolic, Jedi Mind Trick, Mob Depp, Talib Queli+++?? Alle disse har dype tekster..bortsett fra Jay Z kanskje. Eminem er bra ja, men kan ikke sammenlignes med F.eks: Biggie eller 2 pac.

 

Vet det er lenge siden denne er skrevet, men måtte bare svare på det, siden trådstarter tydeligvis ikke har hørt mye rap.

 

Forresten, hva har det å si om han er hvit? Mange andre hvite som rapper, men som ikke har gjort det bra. Mest pga at de ikke har vært like heldige som Eminem (Les Dr. Dre).

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Meninger om Eminem!? Jeg syns sangene er utrolig bra, og tekstene har faktisk en mening.. Iallfall de siste han har lagd!!

 

Tenk så fuckings mange negere det er som rapper, og den ene hvite, er sannsynligvis verdens mest kjente..! Syns dere det er fortjent?

Alle må iallfall innrømme at han har hatt en utrolig tøff oppvekst, og har kommet veldig langt i livet..

5627300[/snapback]

 

 

Lol...noe sier meg at du ikke kan ha hørt mye rap. Hørt om f.eks: 2pac, Imortal tecnique, Lupee Fiasco, Dr. Dre(han som oppdaget Eminem), Jay Z, Diabolic, Jedi Mind Trick, Mob Depp, Talib Queli+++?? Alle disse har dype tekster..bortsett fra Jay Z kanskje. Eminem er bra ja, men kan ikke sammenlignes med F.eks: Biggie eller 2 pac.

 

Vet det er lenge siden denne er skrevet, men måtte bare svare på det, siden trådstarter tydeligvis ikke har hørt mye rap.

 

Forresten, hva har det å si om han er hvit? Mange andre hvite som rapper, men som ikke har gjort det bra. Mest pga at de ikke har vært like heldige som Eminem (Les Dr. Dre).

7675297[/snapback]

 

Det er en grunn til at han har solgt mest album i dette tiåret.

 

Eminem er den beste, 2pac er også en konge vet det.

Lenke til kommentar

Vel han har solgt bra ja, det skal han ha. :) Men det var ikke salgstall jeg tenkte på. Det er som å si at Britney er best når det gjelder pop musikk da ho har solgt som fyyy de siste åra. Alle vet jo at ho suger (skulle ønske ho gav meg en blow job..lol) musikkmessig. Eminem har solgt bra først og fremst fordi han er hvit og appelerer mer til oss hvite. Pluss at han er kommers, det er jo inn..bare se på Britney igjenn:p

 

Sier ikke at Eminem er dårlig, han er faktisk jævlig god til å rappe..men han er ikke den beste bare fordi han har solgt mest. Got my point? :)

 

Forresten: Drall få ræva di tilbake til socom:p

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...