Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?

anietsoj

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig gjorde den det. Nå må jeg nesten gå og ta livet mitt eller noe.

Fra spøk til revolver.

Jeg gir da beng i om du ler av innleggene mine, så lenge du svarer på en normal måte og prøver å i det minste holde litt kvalitet i denne diskusjonen.

7433683[/snapback]

Kvaliteten i denne tråden var veldig lav allerede før mitt forferdelige innlegg.

Har du hørt noe Gang Starr, forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eminem er kjip, tupac er kjip, snoop dog er kjip, give me p.o.d og public enemy. Eneste rapen jeg har hørt som har dugd til annet en å holde en stødig beat.

7432553[/snapback]

oppf

:!:

ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa...

7432916[/snapback]

Ta deg en bolle og la meg mene hva jeg vil. Rap er vanligvis en ytterst kjedelig musikksjanger og i mine øyne er det 1/1000 rap-låter som er verdt å i det hele tatt bli spilt inn på cd. Og det har jeg full rett til å mene. Skal du klage på innleggene mine, skiv et skikkelig innlegg isteden for å skrive som om du har mild downs eller noe slikt. Jeg tør vedde på at en og annen moderator ville ta det der som spam nemlig. Så hva med å komme med et skikkelig innlegg og et skikkleig svar. Ikke det tullet der.

7433629[/snapback]

Ja, og jeg synes emoer er nice! :thumbs:

Skjønner ikke hva du ser i metal-sjangeren uansett. Har prøvd å sette meg inn i det, men det er fortsatt bare en haug med lyder som leder ingensteds. Greit nok - man kan ha skills på gitaren, men det kan man også på en klarinett.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig gjorde den det. Nå må jeg nesten gå og ta livet mitt eller noe.

Fra spøk til revolver.

Jeg gir da beng i om du ler av innleggene mine, så lenge du svarer på en normal måte og prøver å i det minste holde litt kvalitet i denne diskusjonen.

7433683[/snapback]

Kvaliteten i denne tråden var veldig lav allerede før mitt forferdelige innlegg.

7433700[/snapback]

Derfor er det okey og senke den enda noen hakk?

Bare navnet er nok til at jeg ikke ønsker å høre noe av det. Rap er ikke min ting, det er derfor det er så lite av det jeg liker. For å være helt ærlig synes jeg det er universets muligens kjedligste sjanger noen sinne. Techno og lignende er ofte mer spennende enn hva rap er. Så beklager. Det er hyggelig av deg å spørre, eller anbefale, eller hva du mente å gjøre, men det er nok nyttesløst :)

edit:

ArmenMinAU:

Hva faen? Feil av meg å ikke forstå hvilken sammenheng du tok det der ut ifra. Vet ikke om du har lesevansker eller noe, men dette er en tråd om rap og ikke "hva liker nyhus - diskuter metallen i hans liv"

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

:roll: Enkelte lever bare i sin egen lille verden...

Hva faen? Feil av meg å ikke forstå hvilken sammenheng du tok det der ut ifra. Vet ikke om du har lesevansker eller noe, men dette er en tråd om rap og ikke "hva liker nyhus - diskuter metallen i hans liv"

Javel? Og hva gjør du da i en eminem tråd når du ikke liker rap i det hele tatt?

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Bare navnet er nok til at jeg ikke ønsker å høre noe av det. Rap er ikke min ting, det er derfor det er så lite av det jeg liker. For å være helt ærlig synes jeg det er universets muligens kjedligste sjanger noen sinne. Techno og lignende er ofte mer spennende enn hva rap er. Så beklager. Det er hyggelig av deg å spørre, eller anbefale, eller hva du mente å gjøre, men det er nok nyttesløst :)

Ikke bry deg om navnet, navn har ingenting å si. Det er ikke gangstarap, det er jazz rap. Kall det en intelligent, laidback utgave av M.O.P.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Personlig synes jeg eminem ikke kan kalles rap, det er hip-pop... greit nok, noen av de eldre låtene er bra, men nå de siste åra har hen blitt mer pop-artist spør du meg...

skal man ha god rap så må man med en gang over på three six mafia, LL cool J ( digger "mama said knock you out" ) og det meste av old-school rap, sent 80 og frem til midten av 90 tallet synes jeg er rappens gull æra. etter det har det kommet såkalte rappere og ødelagt rappen... gi meg rap med god groove og som man kan kose seg til...

For jeg gir F*** i hvor mye dop disse nye folka som 50 cent o.l har solgt, og hvor vondt de hatt det... jeg vil høre rap og ikke whining...

Lenke til kommentar
Eminem er kjip, tupac er kjip, snoop dog er kjip, give me p.o.d og public enemy. Eneste rapen jeg har hørt som har dugd til annet en å holde en stødig beat.

7432553[/snapback]

oppf

7432916[/snapback]

Ta deg en bolle og la meg mene hva jeg vil. Rap er vanligvis en ytterst kjedelig musikksjanger og i mine øyne er det 1/1000 rap-låter som er verdt å i det hele tatt bli spilt inn på cd. Og det har jeg full rett til å mene. Skal du klage på innleggene mine, skiv et skikkelig innlegg isteden for å skrive som om du har mild downs eller noe slikt. Jeg tør vedde på at en og annen moderator ville ta det der som spam nemlig. Så hva med å komme med et skikkelig innlegg og et skikkleig svar. Ikke det tullet der.

7433629[/snapback]

Skjønner ikke hva du ser i metal-sjangeren uansett. Har prøvd å sette meg inn i det, men det er fortsatt bare en haug med lyder som leder ingensteds. Greit nok - man kan ha skills på gitaren, men det kan man også på en klarinett.

7433762[/snapback]

Du r tøff! Lolz!

En ting er at du ikke liker metal, men å si noe så sløvt som " en haug med lyder som leder ingensteds" er jo strengt tatt bare idioti. Jeg hører ikke på rap, men jeg ser likevell hvorfor folk hører på det. Bare mislik metal så mye du vil, tror det ikke er så mange som bryr seg, men tenk over utsagnene dine, er det samme som jeg skulle sagt at alle rappere mumler. Regner med at du er enig at det er et helt idiotisk utsagn selv om det er faktisk folk som mener slike ting?

Sutt på et elektrisk gjerde mens du tenker over hva du sier...

Og OT: Nei, Eminem er ikke verdens beste rapper etter min mening, heller langt derifra. Er ikke mye rap som jeg finner fasinerende, men endel gammel rap er bra.

Lenke til kommentar
Meninger om Eminem!? Jeg syns sangene er utrolig bra, og tekstene har faktisk en mening.. Iallfall de siste han har lagd!!

5627300[/snapback]

Wow! imponerende..

Tenk så fuckings mange negere det er som rapper, og den ene hvite, er sannsynligvis verdens mest kjente..! Syns dere det er fortjent?

Alle må iallfall innrømme at han har hatt en utrolig tøff oppvekst, og har kommet veldig langt i livet..

5627300[/snapback]

Kanskje fordi han er hvit han er den mest kjente..

Driter i oppveksten til artisten, musikken suger fortsatt.

Nei! ikke fortjent!

Lenke til kommentar

7432553[/snapback]

oppf

7432916[/snapback]

7433629[/snapback]

7433762[/snapback]

Du r tøff! Lolz!

En ting er at du ikke liker metal, men å si noe så sløvt som " en haug med lyder som leder ingensteds" er jo strengt tatt bare idioti. Jeg hører ikke på rap, men jeg ser likevell hvorfor folk hører på det. Bare mislik metal så mye du vil, tror det ikke er så mange som bryr seg, men tenk over utsagnene dine, er det samme som jeg skulle sagt at alle rappere mumler. Regner med at du er enig at det er et helt idiotisk utsagn selv om det er faktisk folk som mener slike ting?

Sutt på et elektrisk gjerde mens du tenker over hva du sier...

Og OT: Nei, Eminem er ikke verdens beste rapper etter min mening, heller langt derifra. Er ikke mye rap som jeg finner fasinerende, men endel gammel rap er bra.

7433992[/snapback]

Forklar meg hva du finner så fasinerende med metal da, for jeg vil gjerne lære.

Enig med deg i at dagens Eminem ikke fremstår som verdens beste rapper, men hadde går man tilbake til perioden 1996-2001, så synes jeg det. Har likevel litt tro på at han kanskje fortsatt har det i seg, men at han beveger seg i feil retning.

Eller hører jeg mye på oldschool hip hop selv, gjerne fra "gull-eraen" av f.eks. denne typen:

http://www.youtube.com/watch?v=mWUFbn3AA8Q

Lenke til kommentar
Meninger om Eminem!? Jeg syns sangene er utrolig bra, og tekstene har faktisk en mening.. Iallfall de siste han har lagd!!

5627300[/snapback]

Wow! imponerende..

Tenk så fuckings mange negere det er som rapper, og den ene hvite, er sannsynligvis verdens mest kjente..! Syns dere det er fortjent?

Alle må iallfall innrømme at han har hatt en utrolig tøff oppvekst, og har kommet veldig langt i livet..

5627300[/snapback]

Kanskje fordi han er hvit han er den mest kjente..

Driter i oppveksten til artisten, musikken suger fortsatt.

Nei! ikke fortjent!

7434055[/snapback]

Grunnen til at han ble så ble så berømt har nok mye med å gjøre at han var så kontroversiell da han kom ut. Men han hadde skills og det kunne ingen benekte. Men det å være hvit i et svart miljø, der man vil rappe er som oftest ganske så vanskelig. Særlig vanskelig er det hvertfall å komme seg frem i musikken. Men gjennom årevis med rapping og utvikling ble han også sett opp til blandt mange svarte i Detroit. Han ble faktisk nr. 2 i Rap Olympics i 1997 (en ren MC konkuranse), men som jeg selv mener han burde ha vunnet. Trolig tapte han fordi hvite artister "vanligvis" ikke vinner den typen konkuranser.

Uansett - ikke kom her å si at han kom seg lett frem.

Lenke til kommentar
Får jeg spørre, hva gjør du i denne tråden i det hele tatt Nyhus? Forsvarer metallen for folk som ikke har det fjerneste interesse for musikken uansett?

7434153[/snapback]

Hva? Jeg nevnte ikke metall en eneste gang før han ene begynte å spørre meg hvorfor jeg liker metall. Og da spurte jeg bare hvorfor han lurer da det ikke har noe med topicen å gjøre.

edit:

blander du meg med eyvindr?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Syntes Eminem har fått et litt negativt rykte. Han blir litt undervurdert spør du meg. De gamle skivene hans er ganske så bra. Men alt etter The Marshall Mathers LP er  :sick:. Men hører man på det han lagde på den skiva, og før det er det faktisk ganske mye bra.  Spesielt noe av det han lagde sammen med Doctor Dre på the Slim Shady LP og endel på The Marshall Mathers LP, som Stan. (ok den er kanskje litt komers men..).

5627755[/snapback]

haha Det er mye bra musikk på Eminem show og Encore. Ja greit de er kommerse, men hva med sanger som cleanin out my closet, soldier, Say What You say, sing for the moment?, for å nevne noen. De er jo i Slim shady lp og Eminem Lp stil

Stan er ikke mye komers ikke kom her å bruk ord du ikke har peilig på a. :nei::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...