Thend Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Eminem er kjip, tupac er kjip, snoop dog er kjip, give me p.o.d og public enemy. Eneste rapen jeg har hørt som har dugd til annet en å holde en stødig beat. 7432553[/snapback] :!: ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa... Eneste som er noe særlig i G-Unit er Mos Def, resten er rett og slett en stor haug med søppel som aldri skulle ha blitt sluppet løs, Mos Def og Game var nok det beste G-Unit hadde å tilby, men siden Game ikke er med lenger så står det nok bare på Mos Def gitt. EDIT: Synes det er rart at ingen har nevnt Cypress Hill enda ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa... Endret 5. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 "tøff oppvekst ja! har du sett 8 mile? unga i afrika blir da iallefall ikke dengt hver dag.." HAHAHAHAHAHAHA OT; Eminem var kul, kan høre verset hans på Renegade hver dag frem til jeg dør Men som mange har åppekt, han har fallt av og det finnes MANGE som er bedre Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor du like Renegade så bra jeg? Ja, det var en god del bra rim, men det er i min øyne ingenting i forhold til ting på f.eks. slim shady lp. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eminem er kjip, tupac er kjip, snoop dog er kjip, give me p.o.d og public enemy. Eneste rapen jeg har hørt som har dugd til annet en å holde en stødig beat. 7432553[/snapback] :!: ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa... Eneste som er noe særlig i G-Unit er Mos Def, resten er rett og slett en stor haug med søppel som aldri skulle ha blitt sluppet løs, Mos Def og Game var nok det beste G-Unit hadde å tilby, men siden Game ikke er med lenger så står det nok bare på Mos Def gitt. EDIT: Synes det er rart at ingen har nevnt Cypress Hill enda ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa... 7432916[/snapback] Du kan tydeligvis ikke lese, jeg skrev eneste som er noe særlig I G-unit er Mos Def, er det mulig å være blind? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Unnskyld. Men å si at Mos Def er fra G-Unit er som å si at Josef Stalin var medlem av Høyre, ingen sammenligninger forøvrig. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Unnskyld. Men å si at Mos Def er fra G-Unit er som å si at Josef Stalin var medlem av Høyre, ingen sammenligninger forøvrig. 7433054[/snapback] Å jesus nå ser jeg hvor jeg har forvirra meg totalt. Var jeg som var blind her gitt Mente jo selvfølgelig Mobb Deep :/ Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eminem er kjip, tupac er kjip, snoop dog er kjip, give me p.o.d og public enemy. Eneste rapen jeg har hørt som har dugd til annet en å holde en stødig beat. 7432553[/snapback] :!: ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa... Eneste som er noe særlig i G-Unit er Mos Def, resten er rett og slett en stor haug med søppel som aldri skulle ha blitt sluppet løs, Mos Def og Game var nok det beste G-Unit hadde å tilby, men siden Game ikke er med lenger så står det nok bare på Mos Def gitt. EDIT: Synes det er rart at ingen har nevnt Cypress Hill enda ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa... 7432916[/snapback] Du kan tydeligvis ikke lese, jeg skrev eneste som er noe særlig I G-unit er Mos Def, er det mulig å være blind? 7433008[/snapback] høhøhøh Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Unnskyld. Men å si at Mos Def er fra G-Unit er som å si at Josef Stalin var medlem av Høyre, ingen sammenligninger forøvrig. 7433054[/snapback] Å jesus nå ser jeg hvor jeg har forvirra meg totalt. Var jeg som var blind her gitt Mente jo selvfølgelig Mobb Deep :/ 7433104[/snapback] Haha, sånt skjer. Du burde forresten sjekke ut Mobb Deeps gamle album fra nittitallet fra før de ble bitchene til 50 cent. Endret 5. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor du like Renegade så bra jeg? Ja, det var en god del bra rim, men det er i min øyne ingenting i forhold til ting på f.eks. slim shady lp. 7432987[/snapback] Han har mange godvers. Elsker han på Till I Collapse osv, men Renegade er fremdeles hans høydepunkt imo Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm...der forandret inntrykket jeg fikk av deg seg litt... Tydeligvis er du mer into beats og hvordan sangene generelt sett låter - no offence. Jeg er mer en "rim, tekst og generelt sett sammensetting av ordene"-fyr. Det er det som jeg synes man bør dømme en rapper etter. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er jo så mye mer enn det. Karisma, innlevelse, flow, stemmebruk etc. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tydeligvis er du mer into beats og hvordan sangene generelt sett låter 7433254[/snapback] Ikke nødvendigvis, syntes verken beaten eller hooket er , men førsteverset til Em kicker ass, syntes jeg. Har ikke hørt så mye på Eminem sine soloalbum, så du kan ha rett i at han har gjort bedre. Det er allikevel mitt favorittvers fra Slim Shady. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det er jo så mye mer enn det. Karisma, innlevelse, flow, stemmebruk etc. 7433275[/snapback] Så klart. Men alt i alt så har det med teksten og fremføringen av den, å gjøre. Jeg vet at det er mange tekster der ute som er bra i manges øyne, men som egentlig bare er noe dritt der stemmebruk osv. har blitt brukt for få det til å høres "bra" ut. Fremføringen til en god MC er uansett omtrent alltid bra. Tydeligvis er du mer into beats og hvordan sangene generelt sett låter 7433254[/snapback] Ikke nødvendigvis, syntes verken beaten eller hooket er , men førsteverset til Em kicker ass, syntes jeg. Har ikke hørt så mye på Eminem sine soloalbum, så du kan ha rett i at han har gjort bedre. Det er allikevel mitt favorittvers fra Slim Shady. 7433303[/snapback] Greit det Endret 5. desember 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eminem er OK, men IMO er han ikkje rappar lengre, han er pop-artist med litt tyngre tekster. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eminem er kjip, tupac er kjip, snoop dog er kjip, give me p.o.d og public enemy. Eneste rapen jeg har hørt som har dugd til annet en å holde en stødig beat. 7432553[/snapback] oppf:!: ahahhahahahahahahahah ahahaa hahaaa... 7432916[/snapback] Ta deg en bolle og la meg mene hva jeg vil. Rap er vanligvis en ytterst kjedelig musikksjanger og i mine øyne er det 1/1000 rap-låter som er verdt å i det hele tatt bli spilt inn på cd. Og det har jeg full rett til å mene. Skal du klage på innleggene mine, skiv et skikkelig innlegg isteden for å skrive som om du har mild downs eller noe slikt. Jeg tør vedde på at en og annen moderator ville ta det der som spam nemlig. Så hva med å komme med et skikkelig innlegg og et skikkleig svar. Ikke det tullet der. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 OK:) Med P.O.D., tenker du på den rockegruppa? Hvite fyrer med dreads og elgitarer? Eller misforsto jeg? Public Enemy er forresten noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg skrev feil. Mente selvfølgelig M.O.P. edit: Da kan jeg forstå reaksjonen din. Jeg mente selvfølgelig ikke pod. Det er humbug av værste sort. Endret 5. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det var da fælt som folk skulle skrive feil her. Ødelegger all moroa. Beklager om min hånlatter såret deg. Men om du liker M.O.P. og Public Enemy burde det finnes mer hiphop som du kunne like. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det var da fælt som folk skulle skrive feil her. Ødelegger all moroa. Beklager om min hånlatter såret deg. 7433668[/snapback] Selvfølgelig gjorde den det. Nå må jeg nesten gå og ta livet mitt eller noe. Fra spøk til revolver. Jeg gir da beng i om du ler av innleggene mine, så lenge du svarer på en normal måte og prøver å i det minste holde litt kvalitet i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis Eminem er verdens beste rapper noensinne har vi et problem, vi har en musikksjanger her i verden som ikke har noe god musikk i det heletatt. Trodde ikke det fantes jeg, menmen, tydeligvis gjør det da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå