Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?


anietsoj

Anbefalte innlegg

  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Eminem lager mye piss, særlig i det siste, men ingen kan si at han er en dårlig rapper. Man trenger ikke å like han, men det gjør det ikke til dårlig.

 

Hør verset hans på Renegade, hør Till i collapse, Rock bottom og The way i am, går ikke an å si at det er dårlig.

 

 

Når det er sagt; jeg liker han ikke!

Lenke til kommentar

Eminem er en utrolig god rapper, syk når det kommer til flow, og han har utrolig mye fete tekster. MEN, det som jeg ser på som en nedtur, var at det blei alltfor mye ''hip-pop'' musikk i en periode. Det han lagde før Marshall Mathers LP (mener det var det den het), syns jeg var fett som faen, men så blei det så jævla pop musikk. Syns han har kommet bedre tilbake, og håper han kan finne den gode gamle stilen han hadde, for han er uten tvil en av de bedre rapperne i verden. Men jeg vil ikke ha kalt han ''DA rapper of all times''

Lenke til kommentar
Rap er ikke musikk det er bare en masse preik. End of story

5665529[/snapback]

:ermm:

 

 

Og sånn metal er bare masse teit skirking om satan. Æsj...

5665544[/snapback]

 

 

Visst du spiller noe som helst instrument, som gitar, bass, m.m saa vet du at metal er best til aa leare nye sanger til, jeg tror ikke NOEN som ikke spiller instrument kan forstaa seg paa metal, rap er noe man kan lage paa forskjellige programmer som ejay eller fruity loops. rap burde ikke ver en musikk sjanger engang.

mann slipper aa vere ^emo^ av aa hQre paa black metal, man slipper aa ville dQ av aa hQre paa Death Metal. Det er det samme som aa si at du skyter folk av aa hQre paa rap.

 

 

 

Eminem stjeler musikk til Ejay og Fruity loops!

Lenke til kommentar
Rap er ikke musikk det er bare en masse preik. End of story

5665529[/snapback]

:ermm:

 

 

Og sånn metal er bare masse teit skirking om satan. Æsj...

5665544[/snapback]

 

 

Visst du spiller noe som helst instrument, som gitar, bass, m.m saa vet du at metal er best til aa leare nye sanger til, jeg tror ikke NOEN som ikke spiller instrument kan forstaa seg paa metal, rap er noe man kan lage paa forskjellige programmer som ejay eller fruity loops. rap burde ikke ver en musikk sjanger engang.

mann slipper aa vere ^emo^ av aa hQre paa black metal, man slipper aa ville dQ av aa hQre paa Death Metal. Det er det samme som aa si at du skyter folk av aa hQre paa rap.

 

 

 

Eminem stjeler musikk til Ejay og Fruity loops!

7432360[/snapback]

 

 

Vet du hva rap står for? Det er Rythm and Poetry, noe som beskriver selv hva slags musikksjanger det er.

"Eminem stjeler musikk til Ejay og Fruity loops"? Hva i helvete skal det bety?

Man kan ikke lage rap på et program som eJay. Man kan lage en beat.

Lenke til kommentar

Eminem er etter min mening et av verdens beste rappere noensinne, særlig når det kommer til MC delen. Hør på alt fra Marshall Mathers LP, Slim Shady LP og tidligere.

 

Det nye greiene er ikke verdt å nevne (Mye fra The Eminem Show og utover..)

 

i78910430_39882_7.jpg

slim shady, bitch! recognize!

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva folk har imot Eminem, han er en av de beste raperne jeg har hørt. Ja jeg har hørt de folka dere ramser opp, ble ikke så særlig imponert over det disse har laget.

 

Eminem og 50 Cent er vel noen av det beste jeg har hørt. liker veldig godt The Re-Up med Obie Trice, Stat Quo, Nate..+ et par til.

 

Ggggg-Unit ^^

 

Sanger som for eks. Till I collapse, rock bottom, You dont know, Puke, Mosh + noen andre som jeg ikke kommer på i farta er vel det jeg liker best av det han har lagd. er ikke noe særlig fan av The marshall mathers, slim shady osv..

 

men dette er nå min mening

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Ser ikke helt hva folk har imot Eminem, han er en av de beste raperne jeg har hørt. Ja jeg har hørt de folka dere ramser opp, ble ikke så særlig imponert over det disse har laget.

 

Eminem og 50 Cent er vel noen av det beste jeg har hørt. liker veldig godt The Re-Up med Obie Trice, Stat Quo, Nate..+ et par til.

 

Sanger som for eks. Till I collapse, rock bottom, You dont know, Puke, Mosh + noen andre som jeg ikke kommer på i farta er vel det jeg liker best av det han har lagd. er ikke noe særlig fan av The marshall mathers, slim shady osv..

 

men dette er nå min mening

7432834[/snapback]

Synes det er forferdelig når folk hører på "den nye" typen rap og tror at det faktisk er ekte hip hop.

 

Alle sangene du nevnte, utenom Rock Bottom (som faktisk er et av Em's beste), er elendige i mine øyne.

Lenke til kommentar

Eneste som er noe særlig i G-Unit er Mos Def, resten er rett og slett en stor haug med søppel som aldri skulle ha blitt sluppet løs, Mos Def og Game var nok det beste G-Unit hadde å tilby, men siden Game ikke er med lenger så står det nok bare på Mos Def gitt.

 

EDIT: Synes det er rart at ingen har nevnt Cypress Hill enda og Three Six Mafia

Endret av WorThy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...