Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?


anietsoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde noen ok låter før, men det meste han lager nå for tiden er skvip spør du meg.

 

Du har de gamle som noen har nevnt, jeg må tillegg nevne Zack de la Rocha(RATM). DET er mann som kan rappe! Dessuten har han særpreg, noe veldig mange rappere mangler fulstendig.

Lenke til kommentar

Musikk har blitt til noe kommersielt. Alt blir laget kun for å tjene penger. Det er derfor sangene er av dårlig kvalitet og at de fleste faktisk ikke lager sangene sine selv.

 

Ekte musikere spilles ikke på VG-lista/Svisj/MTV fordi de lager musikk på skikkelig vis (IMO), og tenker ikke på penger og berømmelse.

Lenke til kommentar
Han mangler no han også.. kjendisstatus!

5631299[/snapback]

 

*kremt* mener du at Rage against the machine ikke fortjener kjendisstatus? hvor har du vært?

 

ontopic: eneste grunnen til at eminem ble stor var vel at han er hvit og at det da ble "ok" for mainstream hvite å like rap.. (for selv hvor mye vi vil tro annerledes, så er det fremdeles mye rasisme der ute i værden)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Holder meg til den gode gamle hiphopen...og britiske saker. <3

5629350[/snapback]

 

word to my man Glint, elsker gammal britisk rap... ''Hijack, the terrorist crew, the the the terrorist crew'' :love:

 

edit: blei veldig usikker på om det virkelig var en gammel britisk sang :p ... haha never mind

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar

kommersielt sett så er han jo den som har solgt mest av alle hvis man ikke regner med alle 2Pac skivene som kom ut etter at han døde. han har solgt ca 67 millioner plater. ganske imponerende når man tenker på at det er iløpet av 10 år elns.. ( er det i 96' første ordentlige skiva kom?)

 

synes han har noen greie sanger men en del som jeg ikke er så begeistra for og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...