Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?


anietsoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hahah, ja ett par av de virkelige gode er desverre blitt drept:(

7676534[/snapback]

Som 2Pac sa: "All good niggas, all the niggas who change the world, die in violence. They don't die in regular ways."

 

Nei. Jeg takler ikke Eminem. Enten så syter han om (eks)kona, moren, oppveksten eller om faren sin.

7678482[/snapback]

 

Da kan du umulig ha hørt mye av han.

Lenke til kommentar

Riktig det. For å quote Em's "Marshall Mathers":

 

I think I was put here to annoy the world

and destroy your little 4-year-old boy or girl

Plus I was put here to put fear in faggots who spray Faygo Root Beer

and call themselves "Clowns" cause they look queer

Faggot2Dope and Silent Gay

Claimin Detroit, when y'all live twenty miles away (fuckin punks)

And I don't wrestle, I'll knock you fuckin faggots the fuck out

Ask 'em about the club they was at when they snuck out

after they ducked out the back when they saw us and bugged out

(AHHH!) Ducked down and got paintballs shot at they truck, blaow!

Look at y'all runnin your mouth again

when you ain't seen a fuckin Mile Road, South of 10

And I don't need help, from D-12, to beat up two females

in make-up, who may try to scratch me with Lee Nails

"Slim Anus," you damn right, Slim Anus

I don't get fucked in mine like you two little flaming faggots!

Lenke til kommentar

Jeez, hvor mange fanboys der ute skal klikke hver gang man sier at man ikke liker Eminem?

 

Det jeg har hørt av Eminem er de sangene som har vært populære. Har vel hørt på en eller annen cd også i og med at en kamerat kjøpte den, og det førte til at en to timers biltur plutselig føltes jævlig lang.

 

Bare fordi jeg ikke har hørt så mye av han så kan jeg ikke kritisere musikken hans? Please! Det jeg har hørt av han har ikke vært imponerende.

 

En sang jeg kanskje kunne hørt på, til nød, med et par øl innabords, er Shake That Ass eller noe, husker ikke helt hva den heter.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Jeez, hvor mange fanboys der ute skal klikke hver gang man sier at man ikke liker Eminem?

 

Det jeg har hørt av Eminem er de sangene som har vært populære. Har vel hørt på en eller annen cd også i og med at en kamerat kjøpte den, og det førte til at en to timers biltur plutselig føltes jævlig lang.

 

Bare fordi jeg ikke har hørt så mye av han så kan jeg ikke kritisere musikken hans? Please! Det jeg har hørt av han har ikke vært imponerende.

 

En sang jeg kanskje kunne hørt på, til nød, med et par øl innabords, er Shake That Ass eller noe, husker ikke helt hva den heter.

7687255[/snapback]

Fanboys? Man er alt annet en homo, eller hva du prøver å fremstille oss sånn, når vi hører på eminem.

 

Hvis du kun hører sanger som Shake That eller noe så må du virkelig finne de ekte varene. Det meste av de nye greiene er elendig uansett. Jeg klarer fint å høre på en eldre eminem cd i 2 timer. Mange av sangene består jo også av D12, Dre, Snoop, Xzibit og andre...

 

Festsanger har ofte dårlige tekster, men heller gode beats o.l. som høres bra ut. Kanskje særlig når du har drukket litt. Til vanlig hører jeg aldri på de sangene.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Eminem er jo ikke "bling bling, jeg har penger"-rap. Forøvrig haaater jeg når folk tror at rap som selger automatisk handler om damer, penger osvosv. Liker du de tre artistene er det mye du liker som du ikke har hørt enda, det er jeg sikker på. Forøvrig syntes jeg ikke "bling bling, jeg har penger" er verre en feks Jedi Mind sin "praise allah, dreper en nonne med kors gjennom livmoren". Begge deler kan være kult, og elendig selfølgelig

Lenke til kommentar

Foretrekker heller noen av de gamle Rawkus rapperne som Mos Def, Common, Talib Kweli, Pharoahe Monch, Kool G Rap og Black Thought fra The Roots selv om han/de aldri har vært signet til labelen. Liker også særdles godt Andre 3000 fra de gamle Outkast skivene da han faktsik rappet i motsetning til den særegne stilen han har tilegnet seg i dag. Er også en smule forundret over at ingen har nevnt Nas, men istedet navn som Grandmaster Flash, Three 6 Mafia og Nate Dogg! Har ingenting i mot noen av de, men det er bare Three 6 som kan kalles rappere, og maken til ign'it simplistisk stilart skal man lete lenge etter.

 

Når det gjelder Eminem er det ingen som helst tvil om at han er en av de aller største rapperne noensinne, til tross for at han aldri har vært blant mine fremste favoritter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...