anietsoj Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Meninger om Eminem!? Jeg syns sangene er utrolig bra, og tekstene har faktisk en mening.. Iallfall de siste han har lagd!! Tenk så fuckings mange negere det er som rapper, og den ene hvite, er sannsynligvis verdens mest kjente..! Syns dere det er fortjent? Alle må iallfall innrømme at han har hatt en utrolig tøff oppvekst, og har kommet veldig langt i livet.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Syns dere det er fortjent? 5627300[/snapback] Niks. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 neivel.. hvorfor? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 neivel.. hvorfor? 5627407[/snapback] Fordi han, IMO, suger rompe. Gi meg noen som kan rappe skikkelig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Han har en vanvittig kjedelig stil. Han har et undertrykkende syn på kvinner og alt i alt så er han en dårlig og kjedelig rapper... Grunnen til at han har solgt så mye er vel fordi han er hvit... Alt i alt gir Eminem meg listepop-grøssninger.... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg synes Eminem duger for å være en som synger fort og spilles på svisj. Men det finnes bedre rappere. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Syntes Eminem har fått et litt negativt rykte. Han blir litt undervurdert spør du meg. De gamle skivene hans er ganske så bra. Men alt etter The Marshall Mathers LP er . Men hører man på det han lagde på den skiva, og før det er det faktisk ganske mye bra. Spesielt noe av det han lagde sammen med Doctor Dre på the Slim Shady LP og endel på The Marshall Mathers LP, som Stan. (ok den er kanskje litt komers men..). Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Første hvite rap megastjerner var Beastie Boys, Eminem blir for tiden mye omtalt, men hvis man ikke har hørt om Grandmaster Flash og Public Enemy, så... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Første hvite rap megastjerner var Beastie Boys, Eminem blir for tiden mye omtalt, men hvis man ikke har hørt om Grandmaster Flash og Public Enemy, så... 5627798[/snapback] Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Første hvite rap megastjerner var Beastie Boys, Eminem blir for tiden mye omtalt, men hvis man ikke har hørt om Grandmaster Flash og Public Enemy, så... 5627798[/snapback] Eminem er dyktig han, men han hadde ikke vært en dritt uten Dre. Om det er fortjent? han har jobba hardt, men jeg syns det er like mye pop-musikk som hip-hop det han lager Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Eminem er tragisk synes jeg. Han har ingenting å stille opp med iforhold til 2pac, Public enemy, Run DMC, Ice Cube og Snoop Dogg når det gjelder rap. Han burde holdt seg til gutterommet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Eminem var greit nok før, men nå er han litt sånn Drillo-grinete. Holder meg til den gode gamle hiphopen...og britiske saker. <3 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det nye av Eminem er ikke så tøft. Marshal Mathers LP var bra. Kommer Detox egentlig? Hvis han skriver noen av tekstene til det albumet tror jeg de vil være ganske bra. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har gått lei Eminem. Har en kamerat som er helt fan. Da mener jeg, spille musikken hans konstant pluss den derre bleika sveisen også. Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Eminem er kjedelig. Noen sangene er fine i hodet mitt, men det er sånn døgnfluete. Først bra - så ikke bra, helst dagen etter. Jeg er litt lei av å høre om problemene hans og, noen trenger en psykolog. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Han gir jo utløp for følelsene sine gjennom sangene sine, har du ikke skjønt det?! He he. Men jo, han trenger en shrink. Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hehe, jo, jeg har faktisk skjønt det. Men kanskje hvis han synger sangene sine for en spykolog i stedet, så slipper jeg å høre om familien hans når jeg skrur på radioen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er jo mye bedre å høre svarte rappere som rapper om å bli skutt på i gettoen mens de dealer crack til skoleunger. Der har vi jo noe vi alle kan forholde oss til... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er jo mye bedre å høre svarte rappere som rapper om å bli skutt på i gettoen mens de dealer crack til skoleunger. Der har vi jo noe vi alle kan forholde oss til... 5629730[/snapback] Touché Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tja. Kanskje ikke. Men det begynner uansett å bli veldig kjedelig med: "hater familien min, whinewhine, glad i deg hailie, whinewhine". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå